Szukamy specjalisty PPC, który ma doświadczenie przynajmniej w jednym z dwóch systemów reklamowych: Google Ads lub Facebook Ads. Jeśli znasz dobrze jedno z tych środowisk, to nauczymy Cię tego drugiego. Ważne jest, abyś miał/miała zacięcie analityczne, umiejętności interpersonalne i chęć do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i uczenia się innych systemów reklamowych (Microsoft Ads, Bing Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, itd.).
Wynagrodzenie:
5500 – 8000 zł (brutto UoP)
6500 – 10000 zł (netto B2B)
Kim jesteśmy?
Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego SEM/SEO/PPC/Social Media. Prowadzimy projekty SEO, kampanie PPC w Google, Facebook, LinkedIn i innych płatnych źródłach, tworzymy content zarówno na strony klientów (wpisy blogowe, opisy produktów), jak i pod działania social media, a także konfigurujemy analitykę internetową. Pracujemy zarówno dla e-commerce (Milworld, Noble Place), B2B (Medidesk), jak i B2C (AlicjaJanowicz.com), a także dla klientów zagranicznych.
Co będziesz u nas robić?
- budować i prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads / Facebook Ads i innych systemach reklamowych (Microsoft Ads, Bing Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, itd.),
- pracować bezpośrednio z klientem – relacje, edukacja i raporty,
- pracować z Account Managerem i innymi członkami zespołu,
- pomagać Business Development Managerowi w tworzeniu ofert,
- korzystać z wielu narzędzi wykorzystywanych w pracy specjalisty PPC (Google Merchant Center, Looker Studio, Google Analytics, i innych),
- wspomagać projekty Marketing Automation.
Czego oczekujemy?
- minimum dwa lata doświadczenia na tym stanowisku,
- bardzo dobrej znajomości j. polskiego w mowie i piśmie,
- dobrej znajomości j. angielskiego - na poziomie C1,
- znajomości i doświadczenie w korzystaniu z systemu do zarządzania zadaniami Trello,
- umiejętności budowania relacji z klientem,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- szybkości w tworzeniu i optymalizowaniu kampanii,
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads lub Facebook Ads,
- chęci do pracy i poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania
- umiejętności pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów (ale nie przejmuj się - będziesz mieć pomoc doświadczonych specjalistów, jeśli zajdzie taka potrzeba).
Co jest mile widziane?
- znajomość innego j. obcego,
- certyfikaty Google lub Facebook,
- znajomość praktycznej obsługi Google Tag Managera.
Co oferujemy?
- stałą pracę w pełnym wymiarze godzinowym 100% zdalnie lub 100% w biurze w Poznaniu lub hybrydowo,
- wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności,
- dowolna forma zatrudnienia po miesięcznym okresie próbnym (UoP lub B2B),
- prywatne ubezpieczenie zdrowotne w placówkach na terenie całej Polski,
- szansa na naukę pod okiem CEO Krzysztofa Wrońskiego, doświadczonego eksperta i trenera Google Ads i Analytics,
- szkolenia i udział w konferencjach,
- ekspozycję medialną i możliwość zostania szkoleniowcem,
- materiały edukacyjne i bibliotekę firmową,
- pracę w zgranym zespole, składającym się z doświadczonych specjalistów, od których będziesz mógł się wiele nauczyć,
- strefę relaksu w biurze - gramy ostro w piłkarzyki - jeden zestaw prętów już powyginaliśmy ;)
Jak wygląda proces rekrutacji?
- krótka rozmowa telefoniczna,
- mail z zadaniem rekrutacyjnym,
- wideo rozmowa online lub rozmowa w naszym biurze w Poznaniu,
- podziękowanie za udział w procesie rekrutacyjnym lub zaproszenie do grona Marafików :)