Świetnie czujesz język polski, lubisz zabawę słowem i nieoczywiste skojarzenia? Wiesz, co przemówi do zetek, a co zadziała na millenialsów? Jesteś na bieżąco z internetowymi trendami, ale śledzisz też, co dzieje się w modzie, literaturze i popkulturze? Jeśli tak – dobrze się składa. Do zespołu Copy w Marketing Investment Group szukamy Copywritera Kreatywnego!
Czym będziesz się zajmować:
· współpraca z innymi zespołami przy tworzeniu ogólnej koncepcji kampanii marketingowych
· projektowaniem komunikacji tekstowej dla kampanii marketingowych,
· tworzeniem sloganów reklamowych,
· współpracą z zespołami odpowiedzialnymi za social media w tworzeniu treści do postów i kampanii,
· tworzeniem newsletterów i innych treści promocyjnych dla e-commerce,
· tworzeniem artykułów o tematyce modowej i lifestylowej,
· reaserch trendów w branży fashion, popkulturze i magazynach online oraz dzielenie się z teamem jego wynikami
· praca nad stałym podnoszeniem jakości tworzonych treści w oparciu o najnowsze w zakresie copywritingu i content marketingu.
Czego od Ciebie wymagamy:
· doskonałej znajomości zasad języka polskiego i lekkiego pióra
· kreatywności, umiejętności dopasowania treści do grupy docelowej,
· zdolności tworzenia konsekwentnej identyfikacji tekstowej,
· zainteresowania modą, streetwearem, branżą marketingu
· wiedzy ogólnej z zakresu literatury, muzyki, filmu i sportu oraz umiejętności wykorzystania jej jako kontekstu w komunikacji marketingowej
· znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na codzienną komunikację i tworzenie haseł reklamowych oraz treści do social media,
· zaangażowania, pozytywnego nastawienia, otwartości, elastyczności.
Co będzie mile widziane:
· ukończone studia o specjalnościach: marketing, filologia polska, dziennikarstwo, PR lub media społecznościowe,
· znajomość różnych kanałów komunikacji marketingowej i swobodne poruszanie się po nich,
· doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
· dołączenie portfolio.
Rekomendowane oferty