Junior Performance Media (Google Ads/SEM/PPC) Specialist

4 500 - 5 500 PLNBrutto miesięcznie - UZ

Junior Performance Media (Google Ads/SEM/PPC) Specialist

Marketing

Żelazna 17d, Katowice

Marketing Online

4 500 - 5 500 PLN
Brutto miesięcznie - UZ
Pełny etat
UZ
Staż / Junior
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

digital marketing
performance marketing
SEM
PPC
Google Ads

Mile widziane

Google Data Studio
Google Tag Manager
ChatGPT
marketing
Google Analytics
AI

Opis stanowiska

Interesujesz się reklamą internetową? Masz już jakieś doświadczenie z systemem Google Ads? Dołącz do naszego zespołu Marketing Online!

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Junior Paid Media (Google Ads) Specialist


Od kandydatki/kandydata oczekujemy:

  • min. 3 miesięcznego doświadczenia w pracy na koncie reklamowym Google Ads - warunek konieczny, w tym:

    1. pełna konfiguracja kampanii: ustawianie nowych kampanii w Google Ads (zgodnie z założeniami strategicznymi) w tym znajomość:

      1. typów kampanii

      2. komponentów (rozszerzeń) reklam

    2. tworzenie listy słów kluczowych i wykluczeń: dobór słów kluczowych pod kątem lejka marketingowego, znajomość dopasowań słów kluczowych, obsługa planera słów kluczowych, a także narzędzi AI do tworzenia listy słów

    3. konfiguracja i redakcja tekstów reklamowych dla elastycznych reklam w wyszukiwarce, grup plików oraz elastycznych reklam displayowych zgodnych z wymogami redakcyjnymi Google

    4. optymalizacja wyniku jakości

    5. tworzenie grup odbiorców


  • znajomości panelu Google Ads oraz zrozumienie jego podstawowych funkcji

  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych

  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excel)

  • samodzielności w działaniu i zaangażowania

  • komunikatywności przy zleconych zadaniach

  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej

  • znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym


Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość Google Ads Editor, Merchant Center, Google Analytics 4, Looker Studio, Google Tag Manager, Bing Ads, DV360, Asana

  • wykorzystywanie AI do przyspieszania swojej pracy i jej automatyzacji

  • zdane egzaminy Google Ads w Skill Shop

  • znajomość języków obcych


Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:

  • przygotowanie i zarządzanie kampaniami Google Ads oraz Bing Ads we współpracy ze starszymi specjalistami Google Ads

  • tworzenie raportów kampanii w Looker Studio

  • udział w planowaniu i projektowaniu kampanii SEM klientów Agencji oraz współpraca z działem sprzedaży w zakresie pozyskania nowych klientów. 


Co oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwijania swoich umiejętności pod okiem doświadczonych starszych specjalistów Google Ads

  • jasną ścieżkę kariery - od juniora do starszego specjalisty

  • intensywne szkolenie w zakresie marketingu internetowego w ramach codziennej pracy

  • dostęp do narzędzi Google

  • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych zarówno przez Google jak i Marketing Online

  • pracę zdalną, ale wymagamy obecności w biurze w Katowicach w wybranych okresach (ok 5 dni w mc)

  • umowa zlecenie - wynagrodzenie zależne od przepracowanej liczby godzin w miesiącu i może być zmienne (stawka 33-35 zł/brutto w zależności od doświadczenia)

  • opcjonalnie umowa o pracę

  • pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin

  • opiekę medyczną PZU i kartę MultiSport

Oferta dodana: 01.09.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca