- Duża samodzielność pracy.
- Szkolenia i duże możliwości rozwoju.
- Ludzką atmosferę wsparcia w zespole.
- Systemy premiowe.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Wyjazdy integracyjne.
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość Wodpressa
- Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z UX/UI i CRO
- Znajomość php, html, java, css
- Umiejętność tworzenia grafik
- Biegła obsługa narzędzi do zarządzania zadaniami (np. Asana) i biurowych (np. Google Workspace).
- Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z marketingiem.
- Wysokie poczucie estetyki
- Znajomość innych platform reklamowych Google Ads i Meta Ads
- Znajomość narzędzi z pakietu Adobe
- Doświadczenie w pracy zdalnej
- Praca asynchroniczna – nie przeszkadzamy sobie w pracy, cenimy pracę w skupieniu, wspomagamy się narzędziami Asana, Discord, Google Workspace.
- Praca praktycznie całkowicie zdalna – raz w tygodniu telekonferencja podsumowująca bieżące zadania oraz weryfikacja checkpointów (jednocześnie jeżeli chcesz pracować w biurze to zapraszamy do Katowic)
- Odpowiedzialnej – Oczekujemy, że gdy bierzesz zadanie, to je sumiennie realizujesz i dowozisz w terminie, a gdy napotkasz przeszkodę, to ją proaktywnie eliminujesz lub szukasz pomocy (u mnie lub na zewnątrz). Nie potrzebujemy osoby, która w trudnych chwilach chowa głowę w piasek, unika odpowiedzialności.
- Szczegółowej – Nie możemy sobie pozwolić na błędy i powielanie ich. Będziesz pracować z dokumentami i ważnymi dla klientów plikami. Używasz obowiązującego standardu i pilnujesz, aby był wszędzie zachowany. Ponad wszystko pilnujesz jakości i estetyki projektów.
- Umiejącej organizować sobie dzień pracy, planować ją i dotrzymywać terminów – Pracujemy na celach i zadaniach, a nie na czas spędzony przy biurku. Nie potrzebujemy osoby, która „udaje, że pracuje”, spycha zadania na później.
- Doskonale komunikującą się przez maila lub innej w formie pisanej – Nie piszesz długich maili, czy komentarzy w naszym systemie do zadań, ale krótkie i konkretne wiadomości, nie dopytujesz po kilka razy o jedną rzecz.
- Dokumentującej swoje działania (tworzenie procesów) – Tworzysz procesy operacyjne i dokumentujesz je, aby było wiadomo, jak postępować w przypadku powtarzalnych zadań, jak zaplanować X, do kogo zwrócić się w temacie Y.
- Umiejącej analizować wyniki – Będziesz agregować i prezentować dane w sposób zrozumiały dla przeciętnej osoby. Często wynik Twojej pracy będzie wykorzystywany do podejmowania pewnych decyzji biznesowych.
- Empatycznej – Twoja inteligencja emocjonalna jest na wysokim poziomie i łatwo czytasz sygnały klientów oraz zespołu. Jesteś niejako “psychologiem”, który dba o budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji pomiędzy wszystkimi stronami.
- Proaktywnej – Jeżeli widzisz przestrzeń, w jakiej możesz mi jeszcze pomóc, to informujesz mnie i pomagasz. Przyświeca Ci otwartość na nowe pomysły i innowacyjne rozwiązania.
Wiemy, że osoby zainteresowane współpracą chciałyby wiedzieć, czym się właściwie zajmujemy. Prowadzimy kompleksową obsługę marketingową gabinetów stomatologicznych całej Polsce. W tej chwili mamy pod swoją pieczą ponad 40 placówek, które różnią się wielkością czy profilem świadczonych usług. Dzięki doświadczeniu i wieloletniej praktyce dobrze poznaliśmy branże, co pozwala nam osiągać wysoką skuteczność, a także umożliwia wypracowywanie autorskich rozwiązań, zyskujących coraz większą popularność wśród dentystów.
Naszą pracę tworzy kilka aspektów. Pierwszy z nich to tworzenie estetycznych i nowoczesnych stron internetowych, a następnie ich obsługa. Dbamy o poprawne działanie witryn, ich stałą rozbudowę, nadzorujemy również merytoryczną poprawność treści edukujących Pacjentów.
Chociaż nie oczekujemy doświadczenia, to kandydaci posiadający pewne umiejętności są bardzo miło widziane! Które z nich są dla nas najważniejsze? Na szczególne miejsce zasługuje tutaj znajomość języków wymaganych do działań Front-End – html i css, JavaScript czy PHP. Nasza działalność opiera się w dużej mierze na tworzeniu stron internetowych oraz ich technicznej obsłudze, dlatego wiedza na temat wymienionych narzędzi będzie bardzo przydatna.
Nie ograniczamy się jedynie do tworzenia stron internetowych. Bardzo ważne są dla nas wszystkie rozwiązania budujące wizerunek gabinetu stomatologicznego. Zajmujemy się także organizowaniem profesjonalnych sesji zdjęciowych, nagrań filmów eksperckich, obsługą profili branżowych lekarzy czy doradztwem w zakresie social mediów.