Maspex
Jesteśmy właścicielem najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku spożywczym, które od lat cieszą się zaufaniem konsumentów i uznaniem ekspertów z branży w Polsce, jak i za granicą. Nasi pracownicy zasilają Grupę Maspex w pomysły, pozytywną energię, wiedzę, umiejętności i sukcesy. To dzięki nim możliwy jest ciągły rozwój naszej firmy. A dzięki staraniom Maspeksu możliwy jest ciągły rozwój naszych pracowników. I tak się wzajemnie napędzamy!
Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.
A Ty możesz tworzyć go razem z nami!
Twój zakres obowiązków
stała współpraca z kluczowymi klientami na poziomie centralnym,
prowadzenie pełnego cyklu procesu sprzedaży: prezentacje, kalkulacje cenowe,
negocjowanie warunków umów rocznych, porozumień handlowych oraz umów promocyjnych,
zarządzanie asortymentem oraz budżetem,
tworzenie, planowanie, organizowanie i monitoring akcji promocyjnych,
monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji,
ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy (m.in. Działem Marketingu, Customer Marketingu, Obsługi Klienta).
Nasze wymagania
doświadczenie w prowadzeniu współpracy z kluczowym klientem,
nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
umiejętność i chęć do pracy z danymi: analizowanie, wyciąganie wniosków, poszukiwanie zależności,
doświadczenie w negocjowaniu umów handlowych, poparte sukcesami,
dobra organizacja pracy własnej, umiejętność nadawania priorytetów,
prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych,
wykształcenie wyższe.
To oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
współpracę z markami branży spożywczej cenionymi przez konsumentów,
szeroki pakiet benefitów, a w nim m.in. prywatna opieka medyczna LuxMed, dofinansowanie wypoczynku, ubezpieczenie na życie dla siebie i rodziny, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłku,
samochód służbowy,
kafeterię szkoleń, w tym szkolenia, które pozwolą rozwinąć kompetencje sprzedażowe i komunikacyjne,
zajęcia z języka angielskiego,
pracę w modelu hybrydowym: 3 dni w tygodniu w biurze w Wadowicach lub w Warszawie, 2 dni zdalnie.
Rekomendowane oferty