Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.
A Ty możesz tworzyć go razem z nami!
Twój zakres obowiązków
- analiza aktualnych trendów rynkowych i działań konkurencji
- monitoring rynku w branży spożywczej- przygotowywanie raportów i analiz
- współudział w rozwoju nowych produktów przy współpracy z działami NPD i technologami
- współudział w realizacji komunikacji marki
- opracowywanie opakowań
- bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi i grafikami
Nasze wymagania
- masz wykształcenie z zakresu marketingu, socjologii lub kierunków pokrewnych lub doświadczenie w pracy w Dziale Marketingu lub agencji reklamowej
- znasz programy z pakietu Office (Excel, PowerPoint)
- lubisz pracę z liczbami
- z przedstawionych danych i zagadnień potrafisz wyciągnąć odpowiednie wnioski i przełożyć je na adekwatne rozwiązania
- jesteś otwarty/otwarta na nowe narzędzia, nowe podejścia, innowacyjność i niestandardowe rozwiązania – nie lubisz pracować w rutynie
- posiadasz pokłady kreatywnego i nieszablonowego myślenia
- charakteryzuje Cię proaktywne podejście do nowych tematów i efektywne działanie
- wielość różnorodnych zadań i dynamiczne środowisko pracy to Twój żywioł
- w sposób swobodny komunikujesz się w języku angielskim
To oferujemy
- rozwój w ramach dużej firmy z obszaru FMCG, lidera w wielu kategoriach
- możliwość zdobycia doświadczenia w prowadzeniu znanych i cenionych marek lokalnych, których strategie i komunikacja powstają w Polsce
- kreatywne, inspirujące i dynamiczne środowisko pracy
- możliwości wzbogacania wiedzy poprzez udział w szkoleniach i konferencjach
- pakiet benefitów m.in. opieka medyczna LuxMed, dofinansowanie do karty MultiSport, ubezpieczenie na życie dla siebie i członków rodziny, zajęcia językowe i inne