Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.
A Ty możesz tworzyć go razem z nami!
Twój zakres obowiązków
- planowanie i implementacja strategii customer marketingowych,
- optymalizacja działań customer marketingowych w celu osiągnięcia kluczowych dla firmy celów biznesowych,
- analiza efektywności działań promocyjnych,
- wdrażanie i ewaluacja podejmowanych działań,
- regularny monitoring działań konkurencji oraz analiza rynku,
- proaktywna postawa względem nowych, wspierających sprzedaż inicjatyw i działań ad-hoc wynikających z dynamicznej sytuacji na rynku,
- stała współpraca i komunikacja z zespołem handlowym i marketingiem w ramach realizowanych projektów,
- poszukiwanie inspiracji i śledzenie trendów rynkowych.
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość mechanik promocyjnych oraz stałe poszerzanie wiedzy z zakresu customer marketingu,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- kreatywność i innowacja przy realizacji projektów,
- znajomość programów MS Office, a w szczególności MS Excel i Power Point,
- komunikatywność i umiejętność pracy w grupie,
- wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności za realizowane zadania,
- wykształcenie wyższe,
- czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.
To oferujemy
- interesującą pracę w centrali stabilnej, renomowanej firmy w Wadowicach, lidera na rynku FMCG,
- niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon,
- szeroki pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna LuxMed, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie dla siebie i rodziny, zajęcia językowe, dofinansowanie do posiłku, kafeteria szkoleń,
- 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu.