MUST HAVE:
✅Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w tworzeniu angażujących treści w języku angielskim dla sektora B2B;
✅Posiadasz doświadczenie w obszarze email marketingu i dalej chcesz rozwijać się w tym kierunku;
✅Posługujesz się językiem angielskim na poziomie C1;
✅Masz doświadczenie w pracy z produktem SaaSowym lub/ i usługami IT;
✅Posiadasz solidne doświadczenie w SEO copywritingu;
✅Doświadczenie w pracy z narzędziami:
- SurferSEO,
- Ahrefs,
- Google Search Console,
- MailerLite (lub pokrewne narzędzie do email marketingu),
- Google Analytics 4,
- WordPress i/lub Elementor
✅Potrafisz świetnie organizować swoją pracę, cechuje Cię wysoka proaktywność oraz posiadasz wysoko rozwinięte poczucie ownershipu.
NICE TO HAVE:
✅Doświadczenie w tworzeniu treści opartych o UX writing;
✅Umiejętność pisania dokumentacji technicznej;
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
✅Tworzenie i publikowanie angażujących treści. Zarówno longform (artykuły na bloga, newslettery itd.), jak i microcopy;
✅Tworzenie oraz aktualizacja artykułów w sekcji knowledge base;
✅Przygotowywanie treści e-maili, zarządzanie listami mailingowymi oraz planowanie i optymalizacja kampanii;
✅Mierzenie oraz analiza wyników.
WYNAGRODZENIE:
💵B2B: 6 600- 8 400 zł netto
PROJEKT:
Jesteśmy Katowicką firmą IT z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży. Na co dzień rozwijamy się wielotorowo tworząc swój własny produkt Zendo (platformę dedykowaną zarządzaniu projektami i relacjami z klientami w jednym miejscu), wspierając rozwój kilku produktów dla klientów z US oraz realizując projekty w oparciu o WordPress w ramach WP Kraken (usługi IT).
Jako Content Writer dołączysz do zespołu realizującego działania marketingowe dla naszych dwóch linii biznesowych - Zendo oraz WP Kraken.
BENEFITY:
✅25 dni płatnej przerwy w świadczeniu usług B2B;
✅Elastyczny czas pracy, możliwość pracy zdalnej lub w biurze;
✅Prywatna opieka zdrowotna (Luxmed);
✅Dofinansowanie do ubezpieczenia (Warta);
✅Dostęp do platform e-learningowych;
✅MPCharity: program do którego można zgłaszać inicjatywy, które chcielibyśmy wspomóc.
JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?
krok 1. Około 45 - 60 minutowa rozmowa online z osobą z działu HR (otrzymasz informacje o projekcie, a my zadamy kilka podstawowych pytań);
krok 2. Zadanie techniczne;
krok 3. Około 90 minutowa rozmowa online z przyszłym Zespołem oraz osobą z działu HR.
Czekamy na Twoją aplikację! 🚀
B2B
Sprawdź podobne oferty pracy