Biegłe przeprowadzanie audytów kont reklamowych potencjalnych i aktualnych klientów
Tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads z naciskiem na FB) dla ok. 12-14 brandów
Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS) oraz zwiększenie przychodu danych brandów przez obsługiwanie kanałów sprzedaży
Przygotowywanie i prezentacja raportów zaawansowanych oraz podsumowujących prowadzone kampanie dla zespołu oraz klienta
Nadzór prac graficznych przy tworzeniu kreacji reklamowych
Współtworzenie strategii mającej na celu pozyskanie nowych klientów
Wymagania:
Minimum 3 lata doświadczenia w analogicznych zadaniach
Doświadczenie w prowadzeniu efektywnych działań PPC, na platformach społecznościowych takich jak: Facebook, TikTok, Linkedin, Instagram
Znajomość Meta Business Suite + Business Manager, Google Trends, Keyword Planner, Google Analytics, Google Tag Manager - must have; mile widziana: Monday.com, Canva
Komunikacja werbalna i pisemna (przede wszystkim), na wysokim poziomie
Uważność i skrupulatność w realizowanych zadaniach
Inicjatywa i dzielenie się pomysłami to Twoje drugie imię :)
Oferujemy:
B2B, 9-12 k. netto (+ ewentualny VAT)
Miejsce pracy do wyboru: stacjonarnie (petfriendly biuro w centrum Wrzeszcza) / hybrydowo / zdalnie
Elastyczne godziny pracy: do wyboru 8-16 / 9-17/ 10-18, bądź do dogadania z Team Leadem
Zniżkę na catering pudełkowy, dofinansowaną opiekę Luxmed czy kartę Multisport
Spoko ekipę, która chętnie dzieli się wiedzą, a po pracy chętnie integruje się na oficjalnych i mniej oficjalnych spotkaniach