Opis stanowiska:
- przygotowywanie media planów dla wszystkich mediów,
- przygotowywanie prezentacji mediowych (taktyka mediowa, rekomendacje),
- opiniowanie ofert mediowych i przedstawianie ich klientom,
- obsługa narzędzi do planowania mediów,
- samodzielny zakup mediów,
- analiza konkurencji,
- monitoring kampanii oraz fakturowanie,
- wykonanie oraz analiza raportów,
- budowanie dobrych relacji z klientem i mediami,
- przygotowanie ofert pod przetargi.
Wymagania:
- minimum 1,5roku doświadczenia w domu mediowym/agencji kreatywnej/biurze reklamy
- doświadczenie w planowaniu kampanii digital marketingowych
- doświadczenie w obsłudze klienta
- Dobra znajomość MS Excel
- Zdolności analityczne
- Samodzielne i odpowiedzialne podejście do wykonywanych zadań
Oferujemy:
- środowisko pracy pełne pasjonatów, łączących w sobie kreatywność, zmysł analityczny i czujność na zmiany zachodzące w świecie marketingu;
- niekończące się wyzwania, dzięki czemu każdy Twój dzień w pracy będzie pełen atrakcji;
- dostaniesz od nas też coś dla ducha: spotkania i wyjazdy integracyjne;
- brak korporacyjnych procedur i struktur;
- biuro w dogodnej lokalizacji – Centrum;
- pakiet medyczny i sportowy;
- słodkie piątki.
Jeżeli uważasz, że tak powinna wyglądać Twoja nowa praca – kliknij „Aplikuj”!