Programmatic Specialist

Marketing

Programmatic Specialist

Marketing

Al. Jerozolimskie 94, Warszawa

Mastermind Media

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Programmatic
DV360
Google Analytics
GA4
Microsoft Office Excel
Google Marketing Platform
Campaign Manager 360
media

Znajomość języków

Angielski: B2
Polski: C2

Mile widziane

Looker Studio
Google Ads
Google Tag Manager
Adform

Opis stanowiska

Jesteśmy Mastermind Media - niezależnym domem mediowym, tworzącym i realizującym kompleksowe strategie w zakresie mediów online i offline. Budujemy i implementujemy zaawansowane modele reklamowe, zwiększające konwersję na wszystkich etapach ścieżki zakupu. 📈


Należymy do Grupy AdNext. Działamy w ekosystemie spółek marketingowych i technologicznych, mając bezpośredni dostęp do unikalnych kompetencji i wiedzy z innych obszarów: performance marketingu, afiliacji oraz marketing automation. 🧠


__


Cześć! Tutaj Arek (Biddable Media & Technology Director) i Kacper (HR Business Partner) 👋


Poszukujemy aktualnie Programmatic Specialist - czyli osoby, która:

✅ swobodnie porusza się po świecie kampanii programmatic i rozumie jego ekosystem,

✅ doskonale zna DV360 (to must-have!) i miała styczność z innymi platformami DSP, 

✅ łączy analityczne myślenie z umiejętnością planowania i rekomendowania skutecznych działań mediowych, 


Brzmi jak szansa dla Ciebie? W takim razie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poniżej 👇


Twój zakres obowiązków obejmie:

  • Planowanie, konfigurację i prowadzenie kampanii w modelach Display & Video 360

  • Prowadzenie kampanii w różnych modelach zakupu (m.in. open market (open exchange), private deal (private marketplace), programmatic direct)

  • Przygotowywanie rekomendacji mediowych, mediaplanów i ofert dla klientów

  • Monitorowanie wyników, optymalizację kampanii i raportowanie efektów z wykorzystaniem kluczowych KPI

  • Analizę danych przy użyciu Google Marketing Platform, Campaign Managera oraz GA4

  • Współpracę z zespołem Client Service oraz analitykami i specjalistami SEM / Paid Social

  • Udział w tworzeniu prezentacji dla klientów oraz raportów efektywności w PowerPoint i Excelu


Aby to się udało, osoba na tym stanowisku musi mieć następujące kompetencje:

  • Co najmniej 3/4-letnie doświadczenie w obszarze kampanii programmatic (lub krótsze, ale bardzo solidne) 

  • Płynność w działaniach i znajomości DV360 (must-have) 

  • Świetną znajomość Google Marketing Platform i Campaign Managera,  

  • Ogólne rozumienie różnych modeli zakupu w programmatic (open market, private deal, programmatic guaranteed, YouTube DV360). 

  • Praktyczne doświadczenie z narzędziami: GA4, MS Excel i MS PowerPoint 

  • Doświadczenie w tworzeniu i realizacji mediaplanów 

  • Szeroką znajomość branży digital marketingu 

  • Znajomość wskaźników marketingowych 

  • Mile widziane umiejętności: Znajomość Adform i innych platform DSP (będzie to bardzo duży atut), Google Tag Manager, środowisko Google Ads, Looker Studio 


A co Ci oferujemy?


  • Konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę umowy 

  • Atrakcyjny system premiowy, który wspólnie zdefiniujemy 

  • Pracę w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni dowolnie)

  • Krótszą pracę w piątki – zaczynamy weekend o 15:00!

  • Opiekę medyczna w EnelMed z możliwością dołączenia członków rodziny

  • Dofinansowanie karty sportowej

  • Dostęp do platformy grywalizacyjnej, za pomocą której zbieramy punkty kafeteryjne, wymienne na nagrody i vouchery

  • Dofinansowanie do zajęć j. angielskiego

  • Program lojalnościowy (uwzględniający pracowników już z rocznym stażem pracy)

  • Wsparcie psychologiczne i wellbeingowe oferowane przez Wellbeing Polska/Health Nation

  • Możliwość udziału w całej masie szkoleń, wydarzeń, konferencji i programach mentoringowych

  • Politykę Open Door - niezależnie od spółki, w której pracujesz, możesz brać udział w pracach i projektach innych biznesów, dzięki zasadzie otwartych drzwi

  • Program rekomendacji pracowników

  • Prawdziwy wpływ na swoje stanowisko, pracę i zespół. Bardzo dbamy o każdą osobę w naszej firmie i widzimy tego efekty. Średnia ocena atmosfery panującej w Mastermind Media to 8.6/10, a ocena relacji z przełożonym to 9.2/10!


Jak przebiega proces rekrutacyjny?


  • 1 etap: Przesłanie CV i uzupełnienie formularza rekrutacyjnego 

  • 2 etap: Rozmowa telefoniczna z Kacprem - HR Business Partnerem i wykonanie assessmentu psychometrycznego  

  • 3 etap: Spotkanie rekrutacyjne z Arkiem (Biddable Media & Technology Director) 

  • 4 etap: Wykonanie business case’a i jego prezentacja 

  • 🏆 Oferta!


Czekamy na Twoje zgłoszenie! 🤝


Wymagane umiejętności

Programmatic
DV360
Google Analytics
GA4
Microsoft Office Excel
Google Marketing Platform
Campaign Manager 360
media

Znajomość języków

Angielski: B2
Polski: C2

Mile widziane

Looker Studio
Google Ads
Google Tag Manager
Adform

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 07.11.2025

Programmatic Specialist

Podsumowanie oferty

Programmatic Specialist

Al. Jerozolimskie 94, Warszawa

Mastermind Media

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest AdNext z siedzibą w Warszawie, Aleje jerozolimskie 94 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.