Match-Trade Technologies
Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.
Czym się zajmujemy?
Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Stworzyliśmy środowisko technologiczne, wraz z silnikiem transakcyjnym, na którym zbudowaliśmy własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie. Posiadamy biura w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli
Digital Marketing & Campaign Specialist
🌍 Miejsce pracy: Warszawa, budynek LIXA D, ul. Giełdowa 5, praca stacjonarna
💸 Wynagrodzenie: 11 000 - 18 000 zł netto + VAT (w przypadku B2B), w zależności od wiedzy i doświadczenia
Poszukujemy analitycznej i doświadczonej osoby na stanowisko Digital Marketing & Campaign Specialist , która:
✅ Posiada minimum 4 lata doświadczenia w tworzeniu kampanii Paid oraz w analizie danych marketingowych B2B;
✅ Bardzo dobrze zna narzędzia takie jak GA4, Power BI, Cały ekosystem reklamowy (Google Ads, Linkedin, X, Telegram, Adroll), Hubspot;
✅ Umiejętnie interpretuje dane i wyciąga wnioski wspierając decyzje marketingowe;
✅ Posiada doświadczenie w planowaniu i optymalizacji kampanii marketingowych.
Jeśli posiadasz te umiejętności i chcesz dołączyć do naszego dynamicznego rozwijającego się zespołu, aplikuj już dziś!
Nasze oczekiwania względem Kandydatów:
✅ Ponad 4 lata doświadczenia jako Digital Specialist;
✅ Dogłębna znajomość GA4, Looker, Google Tag Manager, Google Optimize, CRM; Hotjar, Google Ads, LinkedIn Ads, X Ads, Telegram Ads;
✅ Umiejętność optymalizacji kampanii reklamowych pod kątem ROI;
✅ Znajomość narzędzi do śledzenia konwersji i atrybucji;
✅ Umiejętność konfiguracji i implementacji narzędzi analitycznych;
✅ Samodzielność, kreatywność oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.
✅ Biegła znajomość języka angielskiego (min C1);
✅ Myślenie strategiczne (rozumienie szerszego kontekstu).
Mile widziane:
✅ Doświadczenie w branży fintechowej jest mile widziane;
✅ Znajomość trendów marketingowych oraz zainteresowanie nowymi technologiami;
✅ Doświadczenie na rynku regulowanym.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
➡️ Planowanie i wdrażanie strategii kampanii online mających na celu zwiększenie rozpoznawalności i budowanie wizerunku brandów/ produktów;
➡️ Pozyskiwanie leadów sprzedażowych oraz wsparcie retencji klientów w obszarze 3 produktów (platforma - B2B/B2C, płynność finansowa - B2B, procesor płatności crypto B2B)
➡️ Współpraca z zespołem kreatywnym oraz działem sprzedaży w celu maksymalizacji efektów marketingowych.
➡️ Monitorowanie trendów rynkowych i konkurencji, dostosowywanie działań marketingowych do zmieniających się warunków.
➡️ Zarządzanie i monitorowanie kampanii na różnych platformach reklamowych, takich jak Google Ads, LinkedIn Ads i inne;
➡️ Śledzenie i analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI) dla kampanii online;
➡️ Zarządzanie budżetami reklamowymi i optymalizacja wydatków w celu maksymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI).
Dlaczego warto z Nami pracować?
🔥 Oferujemy atrakcyjne premiowanie uznaniowe;
🔥 Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
🔥 Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach;
🔥 Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
🔥 Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
🔥 Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
🔥 Choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów;
🔥 Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
🔥 Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych;
🔥 Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
🔥 Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
🔥 Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
🔥 Nie mamy dress code'u;
🔥 Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
🔥 Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!
Jak wygląda proces rekrutacji?
Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Giełdowa 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.
Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].
Brutto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną