Oferty
Performance Marketing Analyst
Nowa
Marketing

Performance Marketing Analyst

Warszawa
9 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Match-Trade Technologies

Match-Trade Technologies

Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

CRM

Google Data Studio

Google Tag Manager

Google Optimize

LinkedIn Ads

Google Analytics

Google Ads

HotJar

Mile widziane

SQL

BigQuery

Opis stanowiska

Friendly offer

Czym się zajmujemy?

Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Stworzyliśmy środowisko technologiczne, wraz z silnikiem transakcyjnym, na którym zbudowaliśmy własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie. Posiadamy biura w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli



Performance Marketing Analyst

Miejsce pracy: Warszawa, praca stacjonarna

Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności: 9 000 - 12 000 zł netto + VAT (w przypadku B2B)



Poszukujemy analitycznej i doświadczonej osoby na stanowisko Performance Marketing Analyst, która:

  • Posiada minimum 3 lata doświadczenia w analizie danych marketingowych, szczególnie w sektorze fintech i B2B;
  • Bardzo dobrze zna narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, Power BI, Tableau, Hubspot;
  • Umiejętnie interpretuje dane i wyciąga wnioski wspierając decyzje marketingowe;
  • Posiada doświadczenie w planowaniu i optymalizacji kampanii marketingowych.


Jeśli posiadasz te cechy i chcesz dołączyć do naszego dynamicznego zespołu, aplikuj już dziś!


Nasze oczekiwania względem Kandydatów:

  • Ponad 3 lata doświadczenia w analityce marketingowej;
  • Dogłębna znajomość GA4, Looker, Google Tag Manager, Google Optimize, CRM, Hotjar, Google Ads, LinkedIn Ads;
  • Umiejętność optymalizacji kampanii reklamowych pod kątem ROI;
  • Znajomość narzędzi do śledzenia konwersji i atrybucji;
  • Umiejętność konfiguracji i implementacji narzędzi analitycznych;
  • Umiejętność tworzenia zaawansowanych raportów i prezentacji;
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min C1);
  • Znajomość języka polskiego;
  • Myślenie strategiczne (rozumienie szerszego kontekstu);
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz terminowość;
  • Umiejętność analizowania informacji i danych, odkrywania i dostrzegania zależności, wyciągania na ich podstawie wniosków.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży fintechowej jest mile widziane;
  • Znajomość trendów marketingowych oraz zainteresowanie nowymi technologiami;
  • Doświadczenie na rynku regulowanym.



Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:

  • Zarządzanie i monitorowanie kampanii na różnych platformach reklamowych, takich jak Google Ads, LinkedIn Ads i inne;
  • Tworzenie i interpretacja raportów oraz dashboardów prezentujących wyniki kampanii marketingowych;
  • Śledzenie i analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI) dla kampanii online;
  • Identyfikacja trendów i wzorców w danych marketingowych oraz formułowanie rekomendacji na ich podstawie;
  • Zarządzanie budżetami reklamowymi i optymalizacja wydatków w celu maksymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI);Wykorzystanie narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, do monitorowania ruchu na stronie i zachowań użytkowników;
  • Przeprowadzanie testów A/B i innych eksperymentów w celu poprawy skuteczności kampanii.



Dlaczego warto z Nami pracować? 

  • Oferujemy atrakcyjne premiowanie na poziomie 2 - 4 pensji rocznych rozliczanych w systemie kwartalnym;
  • Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
  • Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach;
  • Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
  • Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
  • Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
  • Choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów;
  • Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
  • Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych;
  • Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
  • Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
  • Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
  • Nie mamy dress code'u;
  • Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
  • Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie;
  • Lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze (https://elitliga.pl/druzyna/292).



Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!



Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
  2. Odbędziemy krótką, ok. 15 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
  3. Wybrane osoby spotkają się z Deputy Head of Marketing, z którym będą bezpośrednio współpracować.
  4. Opcjonalnie spotkanie z Head of Marketing.
  5. Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna.



Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-103), ul. Królewska 18 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.


Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].

9 000 - 12 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Rozwoju Biznesu

Nowa
4 500 - 8 500 pln
hi GRUPA
Lublin
, Praca zdalna
Zdalnie
zaradność
dobra organizacja pracy
samodzielność
Nowa

Ambasador(-ka) Kanału Zero na Teneryfie - Oferta nieaktualna

Nowa
21 000 pln
Kanał Zero
Teneryfa
, Praca zdalna
Zdalnie
odporność na słońce
kąpiele
poczucie humoru
Nowa

Marketing Specialist

Nowa
5 000 - 8 000 pln
B2Bnetwork
Wrocław
content marketing
SEO
social media
Nowa

Młodszy specjalista ds. Marketingu i e-commerce

Nowa
6 000 - 7 000 pln
Bacówka Towary Tradycyjne Sp. z o.o. Sp.k.
Kraków
e-commerce
fmcg
content marketing
Nowa

Brand Consultant

Nowa
Admind
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
account manager
branding
Nowa