Match-Trade Technologies
Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.
Czym się zajmujemy?
Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie. Obecnie zatrudniamy ponad 260 specjalistów w biurach w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli
Senior Brand Manager (FinTech)
Miejsce pracy: Warszawa, budynek LIXA D, ul. Giełdowa 5, praca stacjonarna
Poszukujemy osoby wszechstronnej, zainteresowanej wzięciem odpowiedzialności za rozwijanie brandu Match-Trader (www.match-trader.com).
Jeśli chcesz dołączyć do naszego dynamicznego zespołu, aplikuj już dziś!
Nasze oczekiwania względem Kandydatów:
✅ Ponad 4 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu (minimum rok w sektorze Fintech);;
✅ Doświadczenie w budowaniu oraz zarządzaniu marką;
✅ Sprawne poruszanie się po rynku finansowym oraz nowych technologii;
✅ Dobre zrozumienie najlepszych praktyk marketingu B2B;
✅ Znajomość języka angielskiego (min. C1);
✅ Znajomość e-marketingu oraz praktycznego zastosowania narzędzi typu CMS, CRM oraz Google (Analytics, GAds, GSC) na potrzeby weryfikacji skuteczności prowadzonych działań;
✅ Duża samodzielność oraz kreatywność w działaniach;
✅ Obsługa takich narzędzi jak: Jira, Figma, Slack (mile widziane).
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
➡️ Wyznaczanie strategii komunikacji brandu Match-Trader;
➡️ Współpraca z działem Sprzedaży oraz Product Managerem;
➡️ Planowanie i realizowanie kampanii promocyjno-sprzedażowych;
➡️ Śledzenie trendów rynkowych oraz działań konkurencji;
➡️ Udział w planowaniu budżetu marketingowego;
➡️ Raportowanie efektywności działań;
➡️ Planowanie działań z zakresu content marketingu i PR – współpraca z partnerami mediowymi oraz klientami – dla budowania eksperckiego wizerunku oraz organicznego pozyskiwania leadów sprzedażowych.
Dlaczego warto z Nami pracować?
🔶 Oferujemy atrakcyjne premiowanie uznaniowe;
🔶 Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
🔶 Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach;
🔶 Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
🔶 Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
🔶 Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
🔶 Choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów;
🔶 Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
🔶 Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych;
🔶 Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
🔶 Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
🔶 Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
🔶 Nie mamy dress code'u;
🔶 Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
🔶 Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!
Jak wygląda proces rekrutacji?
Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Giełdowa 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.
Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].
Rekomendowane oferty