Social Media Specialist
Giełdowa 5, Warszawa
Match-Trade Technologies
Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Stworzyliśmy środowisko technologiczne, wraz z silnikiem transakcyjnym, na którym zbudowaliśmy własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie.
Posiadamy biura w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli Social Media Specialist.
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Giełdowa 5, budynek LIXA D, praca stacjonarna
Wynagrodzenie: 7 000 - 9 000 ZŁ netto + VAT (w przypadku B2B), w zależności od wiedzy i doświadczenia
Poszukujemy kreatywnej i doświadczonej osoby na stanowisko Social Media Specialist, która:
Posiada doskonałe umiejętności komunikacyjne i świetnie radzi sobie z komunikacją B2B w mediach społecznościowych oraz prowadzeniem dialogu z użytkownikami platformy (B2C i B2B);
Zna najnowsze trendy i narzędzia w zakresie social mediów oraz potrafi je skutecznie wykorzystywać do budowania społeczności wokół marki;
Wykazuje się kreatywnością w tworzeniu angażujących treści;
Potrafi samodzielnie analizować sytuacje, rozwiązywać problemy i skutecznie wyznaczać priorytety działań;
Posiada analityczne podejście do mierzenia i optymalizowania efektywności prowadzonych działań w social mediach.
Jeśli posiadasz te cechy i chcesz dołączyć do naszego dynamicznego zespołu, aplikuj już dziś!
Nasze oczekiwania względem Kandydatów:
Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata;
Doświadczenia w pracy przy komunikacji marki w mediach społecznościowych (LinkedIn, Instagram, X, Youtube, Telegram);
Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji powierzonych zadań i umiejętność pracy w zespole;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. poziom C1;
Elastyczność w działaniu, gotowość na wprowadzanie zmian (pracujemy w dynamicznie rozwijającym się środowisku);
Proaktywne podejście do zadań, a także motywacji w rozwoju zawodowym i poszerzania wiedzy z zakresu mediów społecznościowych.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
Współpraca z Social Media Managerem przy realizacji strategii oraz tworzeniu i optymalizacji treści;
Zarządzanie contentem i prowadzenie komunikacji w kanałach mediów społecznościowych kilku brandów (LinkedIn, Instagram, X, Youtube, Telegram);
Planowanie harmonogramów publikacji oraz ich realizacja;
Budowanie relacji z członkami społeczności poprzez regularną interakcję i odpowiadanie na pytania/komentarze;
Wykorzystywanie narzędzi analitycznych (np. Sprout Social, wewnętrzne narzędzia analityczne platform socialowych) do śledzenia kluczowych wskaźników skuteczności (KPI) i mierzenia wyników kampanii;
Optymalizacja treści w oparciu o analizę danych i śledzenie konkurencji w celu zwiększenia zaangażowania i osiągnięcia celów biznesowych;
Identyfikowanie nowych trendów i możliwości w mediach społecznościowych oraz rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań;
Obsługa narzędzi takich jak: Figma, CapCut, HubSpot oraz narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi (np. Sprout Social).
Mile widziane:
Doświadczenie w branży fintech;
Podstawowe obycie z Redditem, Quorą, Tik-Tokiem;
Umiejętność rozsądnego wykorzystywania AI w codziennej pracy.
Dlaczego warto z Nami pracować?
Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską; Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach.
Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych.
Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
Nie mamy dress code'u;
Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie.
Jak wygląda proces rekrutacji?
Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match;
Odbędziemy krótką, około 30-minutową rozmowę zapoznawczą;
Wybrane osoby spotkają się z Deputy Head of Marketing oraz Social Media Manager, z którym będą bezpośrednio współpracować;
Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV - chętnie Cię poznamy!
Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Giełdowa 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.
Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].

Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępn...
Social Media Specialist
Social Media Specialist
Giełdowa 5, Warszawa
Match-Trade Technologies