Specjalista ds. obsługi klienta
Sprzedaż

Specjalista ds. obsługi klienta

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

B2B

komunikatywność

kreatywność

budowanie relacji

obsługa klienta

język angielski

sprzedaż

Mile widziane

język obcy

Opis stanowiska

🏅Dołącz do zespołu MCC Medale, dynamicznie rozwijającej się firmy z 100% polskim kapitałem, specjalizującej się w produkcji medali, monet, pinów oraz unikalnych odlewów artystycznych. Jesteśmy firmą z ugruntowaną pozycją na rynku, a teraz poszukujemy energicznej osoby do naszego działu obsługi klienta.

Dołączając do nas znajdziesz się wśród osób ceniących jakość obsługi i kreatywne podejście do wyzwań. Jeśli lubisz kontakt z klientami i chcesz pomóc nam dalej rozwijać markę, jesteś gotowy/a do pracy w dynamicznym środowisku i chcesz podnosić swoje kompetencje - MCC Medale to miejsce dla Ciebie!


📝 Twój zakres obowiązków:

  • obsługa klientów B2B (głównie organizatorów imprez sportowych, firm oraz jednostek publicznych), przygotowywanie wycen oraz kontakt telefoniczny z klientami z Polski i z zagranicy
  • współpraca z działem marketingu w celu ciągłego udoskonalania kampanii reklamowych
  • negocjacje handlowe i skuteczna obsługa klienta od przygotowania oferty po wysyłkę zamówienia
  • koordynacja realizacji zamówień z działem graficznym i produkcją
  • obsługa systemu CRM


✅ Nasze wymagania:

  • wymagamy b. dobrej znajomości języka angielskiego - zarówno w mowie i piśmie
  • łatwość w komunikacji oraz umiejętność nawiązywania otwartych i trwałych relacji z klientami
  • inicjatywa w ciągłym rozwijaniu procesu sprzedaży
  • samodzielność, umiejętność organizacji własnej pracy, kreatywność
  • mile widziana znajomość drugiego języka obcego


👉 To oferujemy:

  • pracę zdalną 1 dzień w tygodniu
  • stałe godziny pracy (8-16)
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
  • ubezpieczenie na życie Generali
  • wdrożenie i wyszkolenie w obsłudze CRMu / obsługi zgłoszeń klientów