Obozowa 57, Warszawa
MCG Logistics
Siedziba firmy
Obozowa 57
Wola, Warszawa
Zakres obowiązków:
Wsparcie administracyjne działu transportu, w tym:
wprowadzanie danych i zleceń do systemu TMS
przygotowywanie dokumentów transportowych (np. GMR)
tworzenie raportów i zestawień
Codzienna współpraca z kierowcami oraz działem technicznym
Współpraca z innymi działami firmy oraz zewnętrznymi partnerami w celu usprawniania procesów operacyjnych
Nasze wymagania:
Wykształcenie min. średnie (preferowane: logistyka, administracja)
Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
Umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
Dokładność, skrupulatność i zaangażowanie
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie
Rozwinięte umiejętności zarządzania czasem i ustalania priorytetów
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy w dziale logistyki, spedycji lub transportu
Znajomość przepisów dotyczących transportu drogowego, w tym zasad rozliczania czasu pracy kierowców
Znajomość systemów TMS lub ERP
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale 6 000 – 10 000 PLN brutto
Indywidualny plan wdrożenia, który zapewni płynny start na nowym stanowisku
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznej branży logistycznej
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, z wynagrodzeniem dostosowanym do Twoich kompetencji
Pakiet benefitów – w tym prywatna opieka medyczna oraz dostęp do platformy MyBenefit