Twoje zadania:
- samodzielne prowadzenie kampanii SEM & Paid Social dla klientów z różnorodnych branż,
- badanie efektywności, tworzenie analiz i optymalizacja prowadzonych działań,
- raportowanie rezultatów kampanii,
- testowanie nowych rozwiązań,
- tworzenie ofert i uczestnictwo w przetargach,
- stała współpraca z klientami, weryfikowanie oczekiwań i proponowanie optymalnych rozwiązań,
- zaangażowanie w wewnętrzne projekty na rzecz rozwoju firmy.
Czego od Ciebie oczekujemy:
- posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM & Paid Social,
- posiadasz wiedzę z zakresu analityki internetowej oraz Google Analytics,
- potrafisz obsługiwać Google Tag Managera oraz Edytor Google Ads,
- znasz dobrze pakiet MS Office, w szczególności Excel i Power Point,
- jesteś komunikatywny, masz doświadczenie we współpracy z klientami i umiejętność budowania trwałych relacji,
- angażujesz się w realizowane projekty i zadania,
- chcesz się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę z zakresu marketingu on-line,
- znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
Co oferujemy?
- zatrudnienie w ramach B2B,
- premia miesięczna od 1500 zł netto naliczana po osiągnięciu określonego KPI,
- prywatną opiekę medyczną,
- dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem,
- ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie,
- budżet szkoleniowy,
- urodzinowy dzień wolny od pracy,
- dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3+ w Media Choice,
- możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym dla osób spoza Wrocławia,
- praca od godz.: 8:00 lub 9:00.
Tryb pracy: hybrydowy we Wrocławiu lub zdalny z innego miasta