Lider/Liderka zespołu konsultantów
Kim jesteśmy? Jesteśmy firmą, gdzie każdy mówi sobie po imieniu, a dresscode to po prostu "ubierz się, jak lubisz". Stawiamy na otwartość, przyjazną atmosferę i wspólne osiąganie celów. Chcemy, abyś czuł się u nas swobodnie i mógł być sobą.
Jeśli chcesz być częścią zespołu, gdzie liczy się pasja i zaangażowanie, aplikuj już dziś! Czekamy na Ciebie!
Dołącz do nas i twórz razem z nami wyjątkowe doświadczenia dla naszych klientów!
To oferujemy
- Zapewnimy stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę
- Pewne wynagrodzenie zasadnicze oraz konkurencyjne prowizje miesięczne – wpływ na ich wysokość leży w Twoich rękach
- Stałe godziny pracy w społeczności o wysokiej kulturze zarządzania i genialnej atmosferze
- Oferujemy samodzielność i perspektywy realizacji własnych pomysłów
- Zadbamy o Twoje zdrowie poprzez objęcie prywatną opieką medyczną – LUX MED
- Dajemy możliwość skorzystania z dodatkowej ochrony ubezpieczeniowej
- Rozumiemy, że dobrze skomunikowane miejsce pracy skraca czas poświęcany na dojazdy do biura, dlatego oferujemy pracę w nowoczesnym biurowcu w Toruniu
- Zniżki na studia do 20% dla pracowników - benefit wynikający z Partnerstwa z Uniwersytetem WSB Merito
- karta sportowa
- system rekomendacji pracowników
Twój zakres obowiązków
- Organizacja i koordynacja pracy zespołu konsultantów
- Zapewnienie efektywnego działania zespołu oraz osiągania celów biznesowych
- Motywowanie, szkolenie i rozwijanie członków zespołu
- Monitorowanie i ocenianie wyników pracy konsultantów
- Zarządzanie relacjami z klientami oraz rozwiązywanie problemów
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu osiągnięcia wspólnych celów
- Prowadzenie raportów i analizowanie danych dotyczących działalności zespołu
- Utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta oraz jakości świadczonych usług
Nasze wymagania
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz zarządzaniu projektami
- Umiejętność motywowania i inspirowania członków zespołu do osiągania celów
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność planowania, organizowania i kontrolowania działań zespołu
- Wykształcenie minimum średnie
- Nienaganna dykcja
- Doświadczenie w pracy w Call Center - mile widziane