Poszukujemy osoby na stanowisko łączące zadania administracyjne z obsługą dokumentacji finansowej. Jeśli dobrze radzisz sobie z pracą z danymi, cenisz sobie uporządkowane podejście do obowiązków i szukasz możliwości rozwoju w przyjaznym środowisku – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
- dbanie o poprawny obieg dokumentów w firmie (wprowadzanie faktur do systemu, dekretacja, wysyłka do biura, uzupełnianie braków, weryfikacja płatności z fakturami)
- tworzenie zestawień na bazie wprowadzonych faktur
- archiwizacja dokumentów
- pomoc w załatwianiu spraw formalnych z urzędami i instytucjami
- wsparcie w dodatkowych zadaniach z zakresu administracji biura (np. organizacja wizyt gości),
- zastępowanie pracownika recepcji w przypadku jego nieobecności
Czego od Ciebie oczekujemy:
- mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu
- mile widziana podstawowa znajomość zasad księgowości
- mile widziane wykształcenie kierunkowe, np. finanse i rachunkowość
- umiejętność pracy z dużą ilością danych
- dobrej praktycznej znajomości programu MS Excel (umiejętność wykorzystywania funkcji, tworzenie tabel przestawnych),
- skrupulatność i dobra organizacja pracy
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy
- elastyczność
Co zyskasz, dołączając do naszego zespołu?
- stabilne zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (umowa o pracę, zlecenie),
- pracę w systemie hybrydowym,
- pakiet sportowy Medicover Sport,
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej LuxMed,
- system kafeteryjny MyBenefit,
- dostęp do wybranych przez Ciebie szkoleń Udemy,
- zajęcia z języka angielskiego,
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.