- Zarządzanie zespołem SEM, wprowadzanie nowych standardów i optymalizacja procesów pracy,
- Budowanie procesów i procedur zwiększających efektywność zespołu,
- Zarządzanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii SEM (Google Ads, Meta Ads),
- Tworzenie strategii działań SEM dopasowanych do potrzeb klientów,
- Kompleksowa opieka nad Klientami działu SEM – od strategii po realizację,
- Zarządzanie budżetami reklamowymi i monitorowanie efektywności działań,
- Śledzenie najnowszych trendów w e-marketingu i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań,
- Współpraca z zespołami marketingu oraz analityki w celu tworzenia spójnych działań marketingowych,
- Analizowanie danych, przygotowywanie raportów i generowanie praktycznych spostrzeżeń w celu usprawnienia kampanii,
- Rozwój i doszkalanie zespołu w zakresie SEM.
- Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii SEM, optymalizowanych na konwersje i sprzedaż,
- Pierwsze doświadczenie w zarządzaniu zespołem, np. w roli team leadera lub koordynatora projektu, będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobra znajomość narzędzi: Google Ads, Google Analytics, Looker Studio, Google Search Console, Tag Manager,
- Umiejętności analityczne, w tym znajomość narzędzi do analizy danych,
- Znajomość systemów e-commerce oraz popularnych narzędzi analitycznych,
- Skuteczne posługiwanie się pakietem MS Office (szczególnie Excel),
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- Kreatywność, umiejętności analityczne, proaktywność i zdolność do świetnej, organizacji pracy własnej oraz zespołu.
Co zyskasz, dołączając do naszego zespołu?
- Stabilne zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (umowa o pracę, B2B),
- Pracę w systemie hybrydowym (1x w tygodniu pracujemy w biurze), ale jeśli jesteś spoza regionu łódzkiego oferujemy pracę 100% zdalną,
- Pakiet sportowy Medicover Sport,
- Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej LuxMed,
- System kafeteryjny MyBenefit,
- Dostęp do wybranych przez Ciebie szkoleń Udemy,
- Zajęcia z języka angielskiego,
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.