Kim jesteśmy, co robimy?
100 krajów, 125 biur, ponad 8500 specjalistów ds. komunikacji medialnej. Działamy m.in dla takich marek jak: Adidas, Coca-Cola, Mars, P&G, PSA, Play, Hebe, Shell i Sony. Dedykowane programy, teledyski, współpraca z celebrytami i influencerami, gaming oraz esport - dla nas to codzienność, może być i dla Ciebie.
Nasz cel jest prosty, zbudować siłę marki poprzez media. Do osiągnięcia tego celu potrzebni są ludzie - potrafiący myśleć nieszablonowo, kreatywni, z wyjątkowym podejściem do danych i technologii. Filozofią nadrzędną którą się kierujemy jest “People First, Better Results”. Wiemy, że inwestując w naszych pracowników, osiągniemy lepsze wyniki nie tylko dla nich, ale także dla naszych klientów. Rozwój, poczucie bycia potrzebnym oraz satysfakcja z pracy rodzi kreatywność.
Chcemy otaczać się ludźmi inteligentnymi, kreatywnymi oraz entuzjastycznymi, brzmi nierealnie? Sam sprawdź, dołącz do zespołu MediaCom.
Na czym polega praca na tym stanowisku?
- Współtworzenie i wdrażanie strategii w obszarze digitalu dla największych Klientów agencji
- Consulting digital dla klienta
- Planowanie i zakup kampanii we wszystkich kanałach digital
- Nadzór nad jakością dostarczanych rekomendacji, efektywnością i sprawnością zakupu kampanii, ich monitorowania oraz raportowania i zbierania benchmarków
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji szkoleniowych dla klienta
Czego szukamy?
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy nad projektami digitalowymi (planowanie, zakup, nadzór nad kampaniami)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość narzędzi: Gemius MegaPanel, TGI/NetTrack, Google Analytics, GDE
- Zdolność analizowania i interpretowania danych oraz wyciągania wniosków
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Co oferujemy?
- Współtworzenie strategii digital dla największych klientów na rynku
- Możliwość rozwoju w zakresie zarządzania komunikacją marketingową i jej wykorzystania w procesie budowania strategii marketingowych
- Możliwość rozwoju we wszystkich kanałach digital
- Rozwój w obszarze Programmatic
- Praca pod okiem specjalistów i ekspertów w branży digital, strategii mediowej, client services, content marketingu etc.
- Szybki rozwój osobisty dzięki licznym szkoleniom i współpracy międzynarodowej
- Najciekawsze projekty dla największych marek na rynku, przyjazna, motywująca atmosfera na pełnym wyzwań stanowisku pracy
- Benefity (m.in. Opiekę medyczną, kartę multisport)
- Owocowe wtorki, dofinansowanie do wczasów (tak, wymagamy 14 dni urlopu!)
Brzmi interesująco?
To dodajmy jeszcze to, że jesteśmy pierwszym domem mediowym, który jednocześnie otrzymał 6 tytułów Media Network of the Year. Ponad to jesteśmy częścią WPP, największej na świecie grupy usług komunikacji marketingowej, która zapewnia nam dostęp do najbogatszych baz danych i najbardziej niezawodnych testów porównawczych w branży.