Mediacore Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma z wieloletnim doświadczeniem zajmująca się tworzeniem strategii komunikacji marketingowej oraz planowaniem i zakupem mediów.
Wśród naszych klientów znajduje się wiele dobrze rozpoznawalnych marek będącymi liderami w swoich kategoriach.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:
- Koordynacja realizacji kampanii online począwszy od briefu / oferty aż po raportowanie
- Tworzenie i optymalizacja kampanii online (Google Ads, AdForm, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Allegro Ads)
- Ustawianie analityki, analiza i optymalizacja ruchu na stronach internetowych pod ustalone KPI (Google Tag Manager, Google Analytics)
- Konfigurowanie raportów i dashboardów w Google Data Studio
- Przygotowywanie trafnych estymacji, wycen i rekomendacji działań w zakresie PPC/CPS/CPL
- Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych / prezentacji strategicznych
Wymagania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy po stronie Agencji (Performance Marketing/Digital)
- Umiejętność mierzenia skuteczności i optymalizacji kampanii online
- Praktyczna wiedza w zakresie PPC, atrybucji i e-commerce
- Biegła znajomość Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager wraz z umiejętnościami praktycznymi odnośnie ustawiania celów i mierzenia konwersji (e-commerce) na stronie klienta
- Znajomość lub gotowość do nauki: Facebook Ads, AdForm, LinkedIn Ads, Allegro Ads, Google Data Studio
Dodatkowym atutem będzie:
- Otwartość na naukę systemów reklamowych TikTok, Twitter, Pinterest itp.
- Znajomość obsługi innych systemów do Programmatic
- Posiadanie certyfikatu DIMAQ
Oferujemy:
- Pracę na pełny etat w nowym i komfortowym biurze wraz z możliwością częściowej pracy zdalnej
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanej wiedzy i umiejętności
- Możliwość pracy dla znanych i cenionych marek
- Indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
- Bardzo dobrą atmosferę w pracy
- Atrakcyjny pakiet benefitów w tym m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, lekcje angielskiego, spotkania integracyjne