Kierownik Salonu Optycznego
W naszych salonach wszyscy przykładamy dużą uwagę do komunikacji z klientem, wsłuchując się w jego potrzeby. Ważna dla nas jest również praca drużynowa.
TWÓJ ZAKRES ZADAŃ:
zarządzanie pracą zespołu, w tym delegowanie zadań, motywowanie i rozwój pracowników,
utrzymanie wytyczonych standardów obsługi, zadbanie o jak najlepsze doświadczenia klientów,
monitorowanie i realizacja celów sprzedażowych,
zapewnienie klientom szerokiego wyboru asortymentu poprzez odpowiednie zarządzanie stanem magazynowym,
wdrażanie rozwiązań podnoszących wyniki ilościowe oraz zwiększających jakość obsługi klientów.
NASZE WYMAGANIA:
doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży optycznej (warunek konieczny),
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
zainteresowanie kierunkiem rozwoju branży optycznej, śledzenie trendów rynkowych,
ukierunkowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania adekwatnych rozwiązań,
orientacja na rozwój i optymalizowanie metod pracy,
zaangażowanie i wzbudzanie energii do działania wśród innych osób.
TO OFERUJEMY:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pełny etat
możliwość rozwoju kompetencji poprzez rozbudowany program szkoleń, w tym platformę do nauki języka angielskiego,
określona ścieżka kariery, możliwość rozwoju w strukturach Medicover,
system premiowy, doceniający zaangażowanie, zarówno w zakresie realizowanych wyników, jak i wkładu w rozwój naszej oferty,
praca z najwyższej jakości asortymentem, zgodnie z najlepszymi rynkowymi standardami,
w pełni finansowana prywatna opieka medyczna wraz z pakietem sportowym,
dofinansowanie platformy benefitowej - preferencyjne ceny biletów do kina, teatru lub karty zakupowe oraz zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover.
Miejsce pracy: OKKO
Warszawa, Śródmieście
Kierownik Salonu Optycznego
Kierownik Salonu Optycznego