W tej roli będziesz odpowiedzialny za organizację pracy ośrodka badawczego, nadzorowanie zgodności działań z protokołem badania oraz wsparcie badaczy w utrzymaniu najwyższych standardów zgodnych z GCP (Good Clinical Practice). Prace administracyjne i przekazywanie danych (bez analizy) również będą częścią Twoich obowiązków. Będziesz regularnie używać angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie. Najlepiej sprawdzą się tutaj osoby, które lubią pracę wielozadaniową, w zespole i mają wysoko rozwiniętą umiejętność czytania ze zrozumieniem.
Twój zakres obowiązków:
- Kompleksowe zarządzanie procesem badań klinicznych.
- Koordynacja harmonogramu wizyt pacjentów i zapewnienie, że wszystkie procedury są realizowane zgodnie z protokołem badania.
- Wprowadzanie danych do CRF (Case Report Form) oraz zapewnienie ich zgodności z wymogami badań.
- Aktywna współpraca z zespołami medycznymi, sponsorami badań oraz firmami CRO, w celu zapewnienia najwyższej jakości prowadzonych badań.
- Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją badaniową, zgodnie z wymogami prawnymi i wytycznymi GCP.
- Możliwość udziału w szkoleniach na terenie Europy, które pozwolą Ci poszerzać wiedzę i zdobywać nowe umiejętności.
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: farmacja lub pielęgniarstwo).
-
Doświadczenie min. 8 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku w ośrodku badań klinicznych.
- Znajomość wprowadzania danych do CRF.
- Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania dokumentacją badaniową.
- Znajomość przepisów regulujących badania kliniczne, w tym GCP.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym (min. B2).
Dodatkowy atut:
Posiadanie certyfikatów związanych z badaniami klinicznymi (w tym GCP) będzie dodatkowym atutem – warto wspomnieć o tym w CV. Cenimy doświadczenie, dlatego nie wahaj się aplikować! Warto załączyć angielską wersję CV, aby podkreślić znajomość języka.
Oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w trybie stacjonarnym (pon – pt).
-
Kompleksowe wdrożenie firmowe i stanowiskowe z udziałem przełożonego i koordynatora (wdrożenie około pół roku).
- Dostępność do aktualnych procedur i wymogów etycznych oraz pełne wsparcie w zakresie zarządzania zgodnością.
- Dostęp do niezbędnych systemów i narzędzi (systemy EDC, CTMS).
- Przejrzysty system doceniania osiągnięć, w tym premiowanie za terminowe i zgodne z wymaganiami realizowanie etapów badania.
-
Program uznaniowy (nagrody, certyfikaty) za wkład i efekty w badaniach.
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach ośrodka.
- Dostęp do szkoleń z zakresu badań klinicznych i międzynarodowych.
-
Programy certyfikacyjne.
- Bezpłatny parking dla pracowników.
-
Program poleceń pracowniczych.
- Dostęp do platformy benefitowej.
- Akcje komunikacyjne dotyczące profilaktyki zdrowia i wellbeing’u (spotkania z ekspertami i webinary).
- Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie na życie oraz karta sportowa.
Miejsce pracy:
MICS Centrum Medyczne
ul. Batorego 18-22, Toruń
(sprawdź dojazd)