swobodnie komunikuje się w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy,
jest osobą dynamiczną, komunikatywną oraz dyspozycyjną,
bez problemu posługuje się komputerem.
Twoim głównym obowiązkiem będzie telefoniczna obsługa pacjentów, czyli:
wsparcie telefoniczne Pacjentów Medicover (m.in. w zakresie umawiania i odwoływania wizyt) – tylko rozmowy przychodzące,
nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu wizyty lekarskiej),
obsługa zamówień na dokumentację medyczną,
udzielanie informacji na temat zakresu świadczeń Szpitala Medicover,
promowanie usług Szpitala Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
praca w młodym, dynamicznym zespole,
od pierwszego dnia oferujemy umowę o pracę,
tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
pracujemy w trybie zmianowym od poniedziałku do soboty,
grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
niedziele i świętazawsze są wolne od pracy,
możesz korzystać z benefitów m.in.prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy.