organizacja cyklicznych webinarów i tworzenie treści w ramach działań content marketingowych (m.in. ebooki, mailingi, przewodniki, prezentacje) wspierających procesy lead generation i sprzedaży dla marek Medidesk i Vetidesk)
nawiązywanie relacji partnerskich z ekspertami i podmiotami działającymi w branży healthcare
planowanie, wdrażanie i optymalizacja płatnych kampanii digitalowych, nastawionych na generowanie leadów
nadzór nad pracą agencji reklamowej w obszarze Google Ads, FB Ads)
koordynacja pracy grafika, programisty, copywritera, innych podwykonawców
tworzenie landing pages w edytorze Landingi.com
tworzenie mailingów produktowych Medidesk i Vetidesk
pomiar i raportowanie efektów prowadzonych działań.
Wymagania:
mIn. 2 lata doświadczenia w marketingu (chętnie digital marketing)
doświadczenie w realizacji kampanii e-mailingowych
kompetencje analityczne, dobra znajomość MS Excel
Mile widziane:
umiejętność obsługi WordPress, budowy stron landing page
doświadczenie w marketingu B2B
Oferujemy:
możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi)
biuro w willi na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacją metra w odległości około 400 m.
możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej
przyjazną atmosferę w oparciu o partnerskie relacje i wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie)