Obowiązki:
· Koordynacja i realizacja całokształtu zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, ochroną zdrowia i higieny pracy oraz p.poż na terenie obiektów Spółki
· Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP oraz P.POŻ
· Przygotowanie dokumentacji, materiałów szkoleniowych, raportów, analiz z zakresu BHP
· Nadzór i koordynacja przeglądów oraz konserwacji sprzętu p.poż i bhp
· Udział w kontrolach prowadzonych przez Instytucje Państwowe
· Tworzenie procedur, regulaminów oraz instrukcji w zakresie BHP, przepisów przeciwpożarowych i ochrony środowiska
· Budowanie świadomości związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy wśród Pracowników
Wymagania:
· Wykształcenie wyższe z zakresu BHP (minimum studia podyplomowe)
· Aktualne szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej (mile widziane studia podyplomowe w zakresie ppoż lub techniczne branżowe)
· Min. 3 lata doświadczenia podobnym stanowisku
· Znajomość przepisów BHP
· Umiejętność tworzenia raportów, statystyk i dokumentów związanych z BHP
· Samodzielność i wykazywanie inicjatywy w działaniu
· Otwartość na pracę zespołową i rozwojową
· Dobra znajomość pakietu MS Office,
· Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
Oferujemy:
· Umowę b2b
· Elastyczny czas pracy (1 dzień w biurze)
· Wszystkie narzędzia potrzebne do wykonywania pracy
Sprawdź podobne oferty pracy