Spec. ds. Realizacji Zamówień z Językiem Rosyjskim i Angielskim

Spec. ds. Realizacji Zamówień z Językiem Rosyjskim i Angielskim

Chełmno
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język rosyjski

Microsoft Office

język angielski

Mile widziane

ERP

Opis stanowiska

Od blisko 30 lat jesteśmy producentem akcesoriów do stolarki otworowej. Staliśmy się również jednym z wiodących dystrybutorów parapetów i chemii budowlanej w Polsce. Aktualnie, na polskim rynku, zaopatrujemy ponad 80% producentów stolarki PCV i Al,

a nasze wyroby można znaleźć w ponad 60 krajach na 5 kontynentach. 

Nasz zespół to ponad 600 wykwalifikowanych osób, obsługujących zaawansowane technologie produkcyjne. W związku z dynamicznym rozwojem firmy nieustannie poszukujemy pracowników. Poza stabilnymi warunkami zatrudnienia i zapleczem socjalnym, oferujemy przeszkolenie w zakresie wykonywanych obowiązków oraz możliwość zdobycia specjalistycznych uprawnień. 

Medos jest odpowiednim miejscem dla wszystkich osób szukających innowacyjnych technologii i możliwości rozwoju osobistego. 



Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

SPEC. DS. REALIZACJI ZAMÓWIEŃ Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM I ANGIELSKIM 

Miejsce pracy: Chełmno (praca stacjonarna)


Twój zakres obowiązków:

  • kompleksowa obsługa procesu realizacji zamówień od klientów (od momentu złożenia zamówienia od klienta, po wysyłkę i dostawę towaru)
  • wystawianie faktur sprzedażowych oraz kompletu dokumentów potrzebnych do realizacji wysyłki
  • aktywna współpraca z klientem tj. informowanie o statusie złożonych zamówień 
  • współpraca z pionem handlowym oraz z innymi działami firmy mającymi wpływ na proces realizacji zamówień
  • kontrola należności klientów
  • obsługa systemu ERP


Nasze wymagania:

  • doświadczenie na pokrewnym stanowisku 
  • komunikatywna znajomość j. rosyjskiego i angielskiego – WARUNEK KONIECZNY
  • doświadczenie w obsłudze programów ERP - mile widziane
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra organizacji własnej pracy
  • systematyczność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
  • komunikatywność, współpraca w zespole
  • wykształcenie min. średnie


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, szybko rozwijającej się firmie
  • merytoryczne wsparcie w pierwszych miesiącach pracy
  • pracę w systemie 1-zmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 (praca stacjonarna)
  • możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych
  • program poleceń pracowniczych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • bonus roczny
  • wyjazdy integracyjne


Rekomendowane oferty

Supply Chain Process Analyst with French

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
francuski
Nowa

Kierownik magazynu

Nowa
Balton Sp. z o.o.
Warszawa
ERP
inwentaryzacje
Lean Management
Nowa

Material Planning Analyst

Nowa
Manpower
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office Excel
Supply Chain
umiejętności analityczne
Nowa

Stażystka/Stażysta w Departamencie Logistyki

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
Nowa

Dispatcher

Nowa
Allegro
Warszawa
Optymalizacja tras
Microsoft Office Excel
logistyka
Nowa