Młodszy Doradca Klienta (główny kanał kontaktu – czat i telefon)

Młodszy Doradca Klienta (główny kanał kontaktu – czat i telefon)

Bankowość

Icchoka Lejba Pereca 1, Warszawa

Mellon Poland sp. z o.o.

5 000 - 10 600 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

bankowość
obsługa klienta

Opis stanowiska

Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.


Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta

  • Miejsce pracy: Warszawa – Pereca 1 (praca hybrydowa)

  • Rekrutacja: zdalna lub osobista


Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.

Kogo szukamy?

Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center.

W Contact Center w SBP S.A. do komunikacji z klientami wykorzystuje się wideo, chat, telefon, e-mail, Messenger. Na tym stanowisku głównym kanałem kontaktu będzie czat i telefon.


To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.

Jeśli:

  • Jesteś ciekawy świata

  • Komunikatywny, życzliwy i gotowy do pomocy

  • Otwarty na nowinki techniczne

  • Odważny – czekają na Ciebie ciekawe wyzwania!

  • Szybko przyswajasz wiedzę

  • Sprawnie posługujesz się językiem pisanym - dbasz o stylistykę, ortografię oraz interpunkcję

  • Posiadasz wykształcenie minimum średnie

  • Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu

… nie czekaj! Aplikuj już teraz!


A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.


Co oferujemy?

  • Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia

  • Wynagrodzenie 5000 zł brutto na start oraz do 5600 premii miesięcznej uzależnionej od Twoich indywidualnych wyników jakościowych i sprzedażowych

  • Wymiar etatu dopasowany do Twoich preferencji

  • Praca w systemie zmianowym

  • Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych

  • Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej)

  • Możliwości rozwoju w ramach całego Santander Bank Polska i udziału w ciekawych projektach


Jeszcze ostatnia informacja o zakresie obowiązków i … już możesz aplikować:

Twoje zadania:

  • Wsparcie klienta w jego codziennym bankowaniu

  • Terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów poprzez takie kanały kontaktu jak : telefon, wideo, czat, audio – Twoim głównym kanałem będzie czat i telefon

  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnej ze standardami

  • Inicjowanie zadań sprzedażowych

  • Prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów

  • Promocja produktów i usług banku

  • Budowanie trwałych relacji z klientami

  • I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)


Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!

Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!


  • Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland.

  • Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

Oferta dodana: 26.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca