Młodszy Doradca Klienta (główny kanał kontaktu – czat i telefon)
Icchoka Lejba Pereca 1, Warszawa
Mellon Poland sp. z o.o.
Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.
Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta
Miejsce pracy: Warszawa – Pereca 1 (praca hybrydowa)
Rekrutacja: zdalna lub osobista
Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.
Kogo szukamy?
Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center.
W Contact Center w SBP S.A. do komunikacji z klientami wykorzystuje się wideo, chat, telefon, e-mail, Messenger. Na tym stanowisku głównym kanałem kontaktu będzie czat i telefon.
To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.
Jeśli:
Jesteś ciekawy świata
Komunikatywny, życzliwy i gotowy do pomocy
Otwarty na nowinki techniczne
Odważny – czekają na Ciebie ciekawe wyzwania!
Szybko przyswajasz wiedzę
Sprawnie posługujesz się językiem pisanym - dbasz o stylistykę, ortografię oraz interpunkcję
Posiadasz wykształcenie minimum średnie
Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu
… nie czekaj! Aplikuj już teraz!
A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.
Co oferujemy?
Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
Wynagrodzenie 5000 zł brutto na start oraz do 5600 premii miesięcznej uzależnionej od Twoich indywidualnych wyników jakościowych i sprzedażowych
Wymiar etatu dopasowany do Twoich preferencji
Praca w systemie zmianowym
Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych
Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej)
Możliwości rozwoju w ramach całego Santander Bank Polska i udziału w ciekawych projektach
Jeszcze ostatnia informacja o zakresie obowiązków i … już możesz aplikować:
Twoje zadania:
Wsparcie klienta w jego codziennym bankowaniu
Terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów poprzez takie kanały kontaktu jak : telefon, wideo, czat, audio – Twoim głównym kanałem będzie czat i telefon
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnej ze standardami
Inicjowanie zadań sprzedażowych
Prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
Promocja produktów i usług banku
Budowanie trwałych relacji z klientami
I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)
Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!
Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!
Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland.
Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.