Młodszy Doradca Klienta w Zespole Relacji
Kolorowa 8, Poznań
Mellon Poland sp. z o.o.
Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.
Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta
Miejsce pracy: Poznań ul. Kolorowa 8
Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.
Kogo szukamy?
Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy.
W Contact Center w SBP S.A. do komunikacji z klientami wykorzystuje się wideo, chat, telefon, e-mail, Messenger. To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.
Jeśli:
Jesteś ciekawy świata
Posiadasz doświadczenie związane z obsługą Klienta
Potrafisz budować pozytywne relacje z Klientem,
Dostrzegasz i reagujesz na potrzeby Klienta
Jesteś otwarty na nowinki techniczne
Jesteś odważny – czekają na Ciebie ciekawe wyzwania!
Szybko przyswajasz wiedzę
Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu
Posiadasz wykształcenie minimum średnie
… nie czekaj! Aplikuj już teraz!
A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.
Co oferujemy?
Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
Praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00
Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych
Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej)
Możliwości rozwoju w ramach całego Santander Bank Polska
Możliwość pracy zdalnej
Wynagrodzenie podstawowe 5500 zł brutto
Premie miesięczne - nawet do 5600 zł brutto
Ciekawe projekty
Biura zaprojektowane tak, aby każdy czuł się w nich komfortowo. Poza tradycyjnymi miejscami do pracy biurowej znajdują się pomieszczenia, gdzie można przygotować i zjeść posiłek i odpocząć.
Jeszcze ostatnia informacja o zakresie obowiązków i … już możesz aplikować:
Twoje zadania:
Kontakt z klientami w kanałach: telefon, chat, audio, video, e-mail
Obsługa kontaktów przychodzących w celu utrzymywania i negocjowania warunków z klientami odnośnie ich produktów bankowych
Obsługa kampanii wychodzących, dotyczących różnych produktów bankowych (m.in. konto osobiste, karta kredytowa)
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnej ze standardami
Promocja produktów i usług banku
Budowanie trwałych relacji z klientami
Realizacja celów biznesowych
I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)
Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!
Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!
Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland
Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A. rozwoju w naszej firmie.
Aplikuj na to stanowisko jeśli:
Masz doświadczenie na podobnym stanowisku (telefoniczna obsługa klienta, telefoniczna sprzedaż produktów);
Korzystasz ze stabilnego połączenia z Internetem (podłączenie kablowe i światłowodowe) oraz biegle posługujesz się komputerem - warunek konieczny;
Charakteryzuje cię determinacja sumienność oraz nastawienie na cel;
Jesteś osobą cierpliwą, a w Twoim głosie słychać empatię i pozytywne nastawienie - warunek konieczny.
Jeśli szukasz miejsca, w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!

W Melon Poland wierzymy, że technologia to nie tylko narzędzie – to sposób na budowanie lepszych relacji z klientami. Od 2006 roku wspieramy firmy i instytucje, które obsługują klientów indywidualnych na masową skalę, do...
Młodszy Doradca Klienta w Zespole Relacji
Młodszy Doradca Klienta w Zespole Relacji
Kolorowa 8, Poznań
Mellon Poland sp. z o.o.