Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.
Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta
Miejsce pracy: Poznań ul. Kolorowa 8
Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.
Kogo szukamy?
Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy.
W Contact Center w SBP S.A. do komunikacji z klientami wykorzystuje się wideo, chat, telefon, e-mail, Messenger. To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.
Jeśli:
- Jesteś ciekawy świata
- Posiadasz doświadczenie związane z obsługą Klienta
- Potrafisz budować pozytywne relacje z Klientem,
- Dostrzegasz i reagujesz na potrzeby Klienta
- Jesteś otwarty na nowinki techniczne
- Jesteś odważny – czekają na Ciebie ciekawe wyzwania!
- Szybko przyswajasz wiedzę
- Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu
- Posiadasz wykształcenie minimum średnie
… nie czekaj! Aplikuj już teraz!
A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.
Co oferujemy?
- Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
- Praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00
- Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych
- Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej)
- Możliwości rozwoju w ramach całego Santander Bank Polska
- Możliwość pracy zdalnej
- Wynagrodzenie podstawowe 5000 zł brutto
- Premie miesięczne - nawet do 3300 zł brutto
- Ciekawe projekty
- Biura zaprojektowane tak, aby każdy czuł się w nich komfortowo. Poza tradycyjnymi miejscami do pracy biurowej znajdują się pomieszczenia, gdzie można przygotować i zjeść posiłek i odpocząć.
Jeszcze ostatnia informacja o zakresie obowiązków i … już możesz aplikować:
Twoje zadania:
- Kontakt z klientami w kanałach: telefon, chat, audio, video, e-mail
- Obsługa kontaktów przychodzących w celu utrzymywania i negocjowania warunków z klientami odnośnie ich produktów bankowych
- Obsługa kampanii wychodzących, dotyczących różnych produktów bankowych (m.in. konto osobiste, karta kredytowa)
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnej ze standardami
- Promocja produktów i usług banku
- Budowanie trwałych relacji z klientami
- Realizacja celów biznesowych
- I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)
Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!
Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!
Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland
Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A. rozwoju w naszej firmie.
Aplikuj na to stanowisko jeśli:
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku (telefoniczna obsługa klienta, telefoniczna sprzedaż produktów);
-
Korzystasz ze stabilnego połączenia z Internetem (podłączenie kablowe i światłowodowe) oraz biegle posługujesz się komputerem - warunek konieczny;
- Charakteryzuje cię determinacja sumienność oraz nastawienie na cel;
- Jesteś osobą cierpliwą, a w Twoim głosie słychać empatię i pozytywne nastawienie - warunek konieczny.
Jeśli szukasz miejsca, w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!