Młodszy Doradca Klienta w Zespole Relacji

5 500 - 11 100 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Młodszy Doradca Klienta w Zespole Relacji

Obsługa klienta

Kolorowa 8, Poznań

Mellon Poland sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa
5 500 - 11 100 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

kontakt z Klientami
obsługa klienta
sprzedaż

Opis stanowiska

Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.


Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta


Miejsce pracy: Poznań ul. Kolorowa 8


Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.

Kogo szukamy?

Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy.


W Contact Center w SBP S.A. do komunikacji z klientami wykorzystuje się wideo, chat, telefon, e-mail, Messenger. To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.


Jeśli:

  • Jesteś ciekawy świata

  • Posiadasz doświadczenie związane z obsługą Klienta

  • Potrafisz budować pozytywne relacje z Klientem,

  • Dostrzegasz i reagujesz na potrzeby Klienta

  • Jesteś otwarty na nowinki techniczne

  • Jesteś odważny – czekają na Ciebie ciekawe wyzwania!

  • Szybko przyswajasz wiedzę

  • Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu

  • Posiadasz wykształcenie minimum średnie

… nie czekaj! Aplikuj już teraz!


A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia

  • Praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00

  • Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych

  • Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej)

  • Możliwości rozwoju w ramach całego Santander Bank Polska

  • Możliwość pracy zdalnej

  • Wynagrodzenie podstawowe 5500 zł brutto

  • Premie miesięczne - nawet do 5600 zł brutto

  • Ciekawe projekty

  • Biura zaprojektowane tak, aby każdy czuł się w nich komfortowo. Poza tradycyjnymi miejscami do pracy biurowej znajdują się pomieszczenia, gdzie można przygotować i zjeść posiłek i odpocząć.


Jeszcze ostatnia informacja o zakresie obowiązków i … już możesz aplikować:


Twoje zadania:

  • Kontakt z klientami w kanałach: telefon, chat, audio, video, e-mail

  • Obsługa kontaktów przychodzących w celu utrzymywania i negocjowania warunków z klientami odnośnie ich produktów bankowych

  • Obsługa kampanii wychodzących, dotyczących różnych produktów bankowych (m.in. konto osobiste, karta kredytowa)

  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnej ze standardami

  • Promocja produktów i usług banku

  • Budowanie trwałych relacji z klientami

  • Realizacja celów biznesowych

  • I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)


Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!

Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!

Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland

Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A. rozwoju w naszej firmie.

 

Aplikuj na to stanowisko jeśli:

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku (telefoniczna obsługa klienta, telefoniczna sprzedaż produktów);

  • Korzystasz ze stabilnego połączenia z Internetem (podłączenie kablowe i światłowodowe) oraz biegle posługujesz się komputerem - warunek konieczny;

  • Charakteryzuje cię determinacja sumienność oraz nastawienie na cel;

  • Jesteś osobą cierpliwą, a w Twoim głosie słychać empatię i pozytywne nastawienie - warunek konieczny.

 

Jeśli szukasz miejsca, w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!

Wymagane umiejętności

kontakt z Klientami
obsługa klienta
sprzedaż

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 21.11.2025

O firmie

Mellon Poland sp. z o.o.

W Melon Poland wierzymy, że technologia to nie tylko narzędzie – to sposób na budowanie lepszych relacji z klientami. Od 2006 roku wspieramy firmy i instytucje, które obsługują klientów indywidualnych na masową skalę, do...

Zobacz profil firmy

Młodszy Doradca Klienta w Zespole Relacji

5 500 - 11 100 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Młodszy Doradca Klienta w Zespole Relacji

Kolorowa 8, Poznań

Mellon Poland sp. z o.o.

5 500 - 11 100 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Dziękujemy za przesłaną aplikację. Informujemy, że administratorem podanych przez Panią/Pana w aplikacji danych osobowych jest Mellon Poland... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.