Icchoka Lejba Pereca 1, Warszawa
Mellon Poland sp. z o.o.
Młodszy Doradca Klienta
Rozglądasz się za pracą i szukasz miejsca, w którym będziesz mógł zdobyć bogate doświadczenie, które zaprocentuje w przyszłości? Jeśli tak zachęcamy do przeczytania naszego ogłoszenia! Firma Mellon Poland Sp. z o.o. należąca do dynamicznie rozwijającej się
międzynarodowej Grupy Mellon szuka dla swojego klienta – Santander Bank Polska S.A. kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
Masz wykształcenie średnie
Bardzo dobrze znasz język polski w mowie i piśmie oraz język ukraiński i/lub rosyjski
Lubisz ludzi, potrafisz się swobodnie komunikować i aktywnie słuchać
Czerpiesz satysfakcję z pomagania innym, w tym wypadku Twoim zadaniem będzie pomoc klientom banku dzwoniącym na infolinię
Jesteś nastawiony na szukanie rozwiązań i realizację zadań
Jesteś odpowiedzialny i zaangażowany
Szybko się uczysz
Odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy i święta
Co dostaniesz od nas na start:
Umowę o pracę na pełen lub mniejszy wymiar etatu – tak, abyś mógł swobodnie połączyć pracę z Twoim życiem prywatnym
Wynagrodzenie 5000 zł brutto na start oraz do 5600 premii miesięcznej uzależnionej od Twoich indywidualnych wyników jakościowych i sprzedażowych
Po 3 miesiącach masz możliwość dołączenia do obsługi klientów ukraińsko oraz rosyjskojęzycznych, wtedy Twoje wynagrodzenie wzrośnie do poziomu 5300 zł
Pełny pakiet szkoleń, które przygotują Cię do nowych zadań
Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna i karta multisport
Po zakończonym szkoleniu możesz pracować w trybie hybrydowym - częściowo z biura, częściowo z domu
Przyjazne i otwarte na różnorodność miejsce pracy
W codziennej pracy będziesz:
obsługiwał klientów kontaktujących się z bankiem przez telefon. Jeśli będziesz potrzebował nowych wyzwań możesz rozwijać swoje umiejętności obsługując klienta w kanałach video oraz czat.
wspierał i edukował klientów w zakresie korzystania z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
budował doświadczenia klientów w kontaktach z bankiem
promował produkty i usługi banku
Spróbuj swoich sił i dołącz do naszego Zespołu. Zgłoś się już dziś!