Młodszy Doradca Klienta z językiem angielskim
Nowa
Bankowość

Młodszy Doradca Klienta z językiem angielskim

5 000 - 10 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 000 - 10 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Wykształcenie średnie

komunikatywność

bankowość

obsługa klienta

sprzedaż

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rozglądasz się za pracą i szukasz miejsca, w którym będziesz mógł zdobyć bogate doświadczenie, które zaprocentuje w przyszłości? Jeśli tak zachęcamy do przeczytania naszego ogłoszenia!

Firma Mellon Poland Sp. z o.o. należąca do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon szuka dla swojego klienta – Santander Bank Polska S.A. kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta


Miejsce pracy: Lublin, ul. Nałęczowska 14


Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

  1. Masz wykształcenie średnie

  2. Bardzo dobrze mówisz w języku angielskim

  3. Lubisz ludzi, potrafisz się swobodnie komunikować i aktywnie słuchać

  4. Czerpiesz satysfakcję z pomagania innym, w tym wypadku Twoim zadaniem będzie pomoc klientom banku dzwoniącym na infolinię

  5. Jesteś nastawiony na szukanie rozwiązań i realizację zadań

  6. Jesteś odpowiedzialny i zaangażowany

  7. Szybko się uczysz

  8. Odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy i święta


Co dostaniesz od nas na start:

  1. Umowę o pracę na pełen lub mniejszy wymiar etatu – tak, abyś mógł swobodnie połączyć pracę z Twoim życiem prywatnym

  2. Wynagrodzenie 5000 zł brutto na start oraz do 5600 premii miesięcznej uzależnionej od Twoich indywidualnych wyników jakościowych i sprzedażowych

  3. Po 3 miesiącach masz możliwość dołączenia do obsługi klientów anglojęzycznych, wtedy Twoje wynagrodzenie wzrośnie do poziomu 5500 zł

  4. Pełny pakiet szkoleń, które przygotują Cię do nowych zadań

  5. Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna i karta multisport

  6. Po zakończonym szkoleniu możesz pracować w trybie hybrydowym - częściowo z biura, częściowo z domu

  7. Przyjazne i otwarte na różnorodność miejsce pracy


W codziennej pracy będziesz:

  1. obsługiwał klientów kontaktujących się z bankiem przez telefon. Jeśli będziesz potrzebował nowych wyzwań możesz rozwijać swoje umiejętności obsługując klienta w kanałach video oraz czat.

  2. wspierał i edukował klientów w zakresie korzystania z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej

  3. budował doświadczenia klientów w kontaktach z bankiem

  4. promował produkty i usługi banku

5 000 - 10 600 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP