Młodszy Doradca Klienta z językiem angielskim

Bankowość

Icchoka Lejba Pereca 1, Warszawa

Mellon Poland sp. z o.o.

5 000 - 10 600 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Rozglądasz się za pracą i szukasz miejsca, w którym będziesz mógł zdobyć bogate doświadczenie, które zaprocentuje w przyszłości? Jeśli tak zachęcamy do przeczytania naszego ogłoszenia!

Firma Mellon Poland Sp. z o.o. należąca do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon szuka dla swojego klienta – Santander Bank Polska S.A. kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta


Miejsce pracy: Warszawa, ul. Pereca 1


Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

  1. Masz wykształcenie średnie

  2. Bardzo dobrze mówisz w języku angielskim

  3. Lubisz ludzi, potrafisz się swobodnie komunikować i aktywnie słuchać

  4. Czerpiesz satysfakcję z pomagania innym, w tym wypadku Twoim zadaniem będzie pomoc klientom banku dzwoniącym na infolinię

  5. Jesteś nastawiony na szukanie rozwiązań i realizację zadań

  6. Jesteś odpowiedzialny i zaangażowany

  7. Szybko się uczysz

  8. Odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy i święta


Co dostaniesz od nas na start:

  1. Umowę o pracę na pełen lub mniejszy wymiar etatu – tak, abyś mógł swobodnie połączyć pracę z Twoim życiem prywatnym

  2. Wynagrodzenie 5000 zł brutto na start oraz do 5600 premii miesięcznej uzależnionej od Twoich indywidualnych wyników jakościowych i sprzedażowych

  3. Po 3 miesiącach masz możliwość dołączenia do obsługi klientów anglojęzycznych, wtedy Twoje wynagrodzenie wzrośnie do poziomu 5500 zł

  4. Pełny pakiet szkoleń, które przygotują Cię do nowych zadań

  5. Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna i karta multisport

  6. Po zakończonym szkoleniu możesz pracować w trybie hybrydowym - częściowo z biura, częściowo z domu

  7. Przyjazne i otwarte na różnorodność miejsce pracy


W codziennej pracy będziesz:

  1. obsługiwał klientów kontaktujących się z bankiem przez telefon. Jeśli będziesz potrzebował nowych wyzwań możesz rozwijać swoje umiejętności obsługując klienta w kanałach video oraz czat.

  2. wspierał i edukował klientów w zakresie korzystania z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej

  3. budował doświadczenia klientów w kontaktach z bankiem

  4. promował produkty i usługi banku

Wymagane umiejętności

Wykształcenie średnie
komunikatywność
bankowość
obsługa klienta
sprzedaż

Mile widziane

język angielski
Oferta dodana: 28.07.2025
Lokalizacja biura