Młodszy Doradca Klienta z językiem angielskim
Nowa
Bankowość

Młodszy Doradca Klienta z językiem angielskim

5 000 - 10 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 000 - 10 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Wykształcenie średnie

komunikatywność

bankowość

obsługa klienta

sprzedaż

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rozglądasz się za pracą i szukasz miejsca, w którym będziesz mógł zdobyć bogate doświadczenie, które zaprocentuje w przyszłości? Jeśli tak zachęcamy do przeczytania naszego ogłoszenia!

Firma Mellon Poland Sp. z o.o. należąca do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon szuka dla swojego klienta – Santander Bank Polska S.A. kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta


Miejsce pracy: Wrocław ul. Robotnicza 11


Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

  • Masz wykształcenie średnie

  • Bardzo dobrze mówisz w języku angielskim

  • Lubisz ludzi, potrafisz się swobodnie komunikować i aktywnie słuchać

  • Czerpiesz satysfakcję z pomagania innym, w tym wypadku Twoim zadaniem będzie pomoc klientom banku dzwoniącym na infolinię

  • Jesteś nastawiony na szukanie rozwiązań i realizację zadań

  • Jesteś odpowiedzialny i zaangażowany

  • Szybko się uczysz

  • Odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy i święta


Co dostaniesz od nas na start:

  • Umowę o pracę na pełen lub mniejszy wymiar etatu – tak, abyś mógł swobodnie połączyć pracę z Twoim życiem prywatnym

  • Wynagrodzenie 5000 zł brutto na start oraz do 5600 premii miesięcznej uzależnionej od Twoich indywidualnych wyników jakościowych i sprzedażowych

  • Po 3 miesiącach masz możliwość dołączenia do obsługi klientów anglojęzycznych, wtedy Twoje wynagrodzenie wzrośnie do poziomu 5500 zł

  • Pełny pakiet szkoleń, które przygotują Cię do nowych zadań

  • Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna i karta multisport

  • Po zakończonym szkoleniu możesz pracować w trybie hybrydowym - częściowo z biura, częściowo z domu

  • Przyjazne i otwarte na różnorodność miejsce pracy


W codziennej pracy będziesz:

  • obsługiwał klientów kontaktujących się z bankiem przez telefon. Jeśli będziesz potrzebował nowych wyzwań możesz rozwijać swoje umiejętności obsługując klienta w kanałach video oraz czat.

  • wspierał i edukował klientów w zakresie korzystania z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej

  • budował doświadczenia klientów w kontaktach z bankiem

  • promował produkty i usługi banku

5 000 - 10 600 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP