Starszy Doradca Klienta, kanał kontaktu Czat/Telefon

7 000 - 12 600 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Bankowość

Starszy Doradca Klienta, kanał kontaktu Czat/Telefon

Bankowość

plac Europejski 3A, Warszawa

Mellon Poland sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
7 000 - 12 600 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

Wykształcenie średnie
bankowość
obsługa klienta

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Cześć! Jeśli szukasz pracy, która nie będzie nudna, chcesz zdobyć doświadczenie, nowe umiejętności i zarobić na swoje pasje, pracować w miejscu, gdzie liczy się zaangażowanie i chęć do rozwoju, a dostarczanie najlepszych doświadczeń dla Klientów nie stanowi wyzwania to jesteś w dobrym miejscu. Dla naszego klienta (Santander Bank Polska S.A.) szukamy otwartych i energicznych osób na stanowisko: Starszy Doradca Klienta w kanale wideo/czat/telefon


Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: 

  • Masz doświadczenie w Contact Center bankowym w tym doświadczenie w obszarze do sprzedaży produktów i usług, wymagane minimum dwa lata pracy na takim stanowisku.

  • Biegle posługujesz się technologią – pracujemy głównie w kanale wideo/czat/telefon  

  • Lubisz rozmawiać z klientami i potrafisz słuchać 

  • Potrafisz zarządzać swoim czasem 

  • Umiesz przekonać do swoich pomysłów, a przy tym nawiązywać pozytywne relacje  

  • Jesteś nastawiony na długoterminową współpracę, chętnie doradzasz innym i szukasz rozwiązań  

  • Zależy Ci na elastycznych godzinach pracy? – pracujemy zmianowo pon-pt 8:00-20:00 oraz sob-niedz 9:00-17:00, dzięki czemu możesz załatwiać prywatne sprawy takie jak zakupy czy urząd w tygodniu bez konieczności brania wolnego!  

  • Cenisz atmosferę i współpracę, lubisz pracować w zespole

  • Z prędkością światła przyswajasz wiedzę - u nas dzieje się sporo, dlatego w okresie szkolenia, potrzebujemy Twojej dostępności codziennie od pon-pt 8-20  

  • Podchodzisz do pracy z entuzjazmem, chcesz się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności

  • Możesz pochwalić się wykształceniem minimum średnim  

 

Co będziesz robić? 

  • Prowadzić rozmowy z klientami w kanałach wideo/czat/telefon, budując przy tym pozytywne relacje  

  • Doradzać, pomagać, rozwiązywać problemy z empatią i pozytywnym nastawieniem 

  • Sprzedawać produkty dopasowane do potrzeb naszych klientów  

  • Dostarczać klientom najlepszych doświadczeń dzięki profesjonalnej jakości obsługi 


Co Ci damy? 

  • Na start 7000 zł brutto, a do tego premia, nawet do 5600 zł brutto! 

  • Jeśli znasz angielski, to świetnie się składa, bo u nas możesz zyskać atrakcyjny dodatek finansowy w kwocie 500 zł brutto!  

  • Stabilne zatrudnienie – już od pierwszego dnia na umowę o pracę 

  • Kompleksowe szkolenie i wdrożenie – wszystkiego Cię nauczymy, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w bankowości. To świetna szansa na dalszy rozwój kariery i kompetencji w stabilnej instytucji finansowej

  • Pakiet benefitów - opieka medyczna, karta MultiSport, dofinansowanie do okularów, prywatne ubezpieczenie oraz wiele innych  

  • Po zakończonym szkoleniu możliwość pracy w trybie hybrydowym - częściowo z biura, częściowo z domu, zapraszamy do pracy z biura 2 dni w tygodniu 

  • Inspirujące środowisko pracy – doceniamy różnorodność i dobrą atmosferę, a jeśli chcesz pracować ze swoimi znajomymi to za polecenie możesz otrzymać nagrodę pieniężną 

  • Nowoczesne narzędzia i aplikacje do pracy 


Miejsce pracy znajduje się na ul. Plac Europejski 3A w Warszawie-  praca w jednym z najnowocześniejszych biurowców w centrum Warszawy

Brzmi dobrze? Nie zwlekaj! Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie i chcesz dołączyć do naszego zespołu, to aplikuj - być może czekamy właśnie na Ciebie!  

 

Wymagane umiejętności

Wykształcenie średnie
bankowość
obsługa klienta

Mile widziane

język angielski

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 14.11.2025

O firmie

Mellon Poland sp. z o.o.

W Melon Poland wierzymy, że technologia to nie tylko narzędzie – to sposób na budowanie lepszych relacji z klientami. Od 2006 roku wspieramy firmy i instytucje, które obsługują klientów indywidualnych na masową skalę, do...

Zobacz profil firmy

Starszy Doradca Klienta, kanał kontaktu Czat/Telefon

7 000 - 12 600 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Starszy Doradca Klienta, kanał kontaktu Czat/Telefon

plac Europejski 3A, Warszawa

Mellon Poland sp. z o.o.

7 000 - 12 600 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Dziękujemy za przesłaną aplikację. Informujemy, że administratorem podanych przez Panią/Pana w aplikacji danych osobowych jest Mellon Poland... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.