MerService Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w usługach merchandisingowych i wsparciu sprzedaży. Współpracujemy z czołowymi markami, dostarczając nowoczesne rozwiązania, które zwiększają efektywność sprzedaży i poprawiają ekspozycję produktów.
Cenimy zaangażowanie, kreatywność i rozwój zawodowy, oferując naszym pracownikom możliwość pracy w dynamicznym środowisku i realizację ambitnych projektów.
Dołącz do nas jako:
Asystent / Asystentka ds. rozliczeń i administracji
Zakres obowiązków:
- weryfikacja elektroniczna i papierowa dokumentów
- prowadzenie zestawień wewnętrznych
- sprawdzanie poprawności danych w systemie
- bieżąca współpraca z biurem księgowym
- obsługa połączeń telefonicznych i mailowych
Wymagania:
- znajomość pakietu MS Office
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- wysokie umiejętności interpersonalne
- umiejętność logicznego myślenia, interpretacji danych i wyciągania wniosków
- nastawienie na współpracę
- skrupulatność i dokładność
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- pracę od poniedziałku do piątku
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość skorzystania z benefitów firmowych (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie)
- możliwość przychodzenia do biura ze zwierzakiem
- przyjazną atmosferę pracy
- świętowanie urodzin
- dostęp do platformy do nauki języków obcych