Specjalista w Sekcji Archiwum
Nowa
Praca biurowa

Specjalista w Sekcji Archiwum

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

odpowiedzialność

Microsoft Office

kurs archiwalny

Opis stanowiska

Dołącz do zespołu, który napędza metro!

Nasz zespół tworzą specjaliści, których pracy pasażerowie często nie widzą, ale odczuwają ją każdego dnia. To nasi pracownicy dbają o każdy detal, pracując dniem i nocą, aby warszawskie metro mogło funkcjonować na najwyższym poziomie.


Jeśli chcesz pracować w firmie, która ma realny wpływ na rozwój transportu szynowego w stolicy — ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

🔧 Co będziesz robić?

  • Prowadzić Archiwum Zakładowe zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisami wewnętrznymi Metra Warszawskiego

  • Obsługiwać korespondencję związaną z działalnością archiwum

  • Przyjmować, przechowywać i ewidencjonować akta przekazywane przez komórki organizacyjne Spółki

  • Porządkować dokumentację archiwalną z lat wcześniejszych

  • Udostępniać akta i prowadzić kwerendy archiwalne zgodnie z obowiązującymi przepisami

  • Przygotowywać dokumenty kategorii A do przekazania do Archiwum Państwowego

  • Organizować komisyjne brakowanie dokumentacji niearchiwalnej po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego

  • Wdrażać i realizować proces digitalizacji dokumentacji

  • Sporządzać sprawozdania z działalności archiwum oraz zestawienia dokumentacji za dany rok

  • Współpracować z komórkami organizacyjnymi w zakresie postępowania z dokumentacją archiwalną

  • Organizować elektroniczne przechowywanie dokumentów i tworzyć kopie zapasowe danych

  • Wdrażać dobre praktyki archiwalne i wspierać cyfryzację zasobów

  • Pracować w magazynach dokumentacji w siedzibie Spółki oraz na linii metra


🎯 Kogo szukamy?

  • Masz wykształcenie wyższe lub średnie?

  • Masz co najmniej rok doświadczenia w pracy w archiwum zakładowym lub państwowym?

  • Ukończyłeś/aś kurs archiwalny I stopnia (to warunek konieczny)?

  • Znasz procedury kancelaryjno-archiwalne i potrafisz posługiwać się instrukcją kancelaryjną, JRWA i rozporządzeniami archiwalnymi?

  • Dobrze znasz MS Office i potrafisz pracować z dokumentacją elektroniczną?

  • Jesteś komunikatywny/a, dokładny/a, samodzielny/a i potrafisz działać pod presją czasu?

  • Lubisz działać proaktywnie i jesteś nastawiony/a na współpracę z klientem wewnętrznym i zewnętrznym?

  • Jeśli odpowiedziałeś/aś „tak” na większość pytań – czekamy właśnie na Ciebie!


✅ Dodatkowym atutem będzie, jeśli:

  • Znasz systemy EZD (elektronicznego zarządzania dokumentacją)

  • Masz doświadczenie we współpracy z Archiwum Państwowym

  • Znasz zasady digitalizacji dokumentów


💼 Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę

  • Pełne wdrożenie i przeszkolenie na start

  • Realne możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

  • Przyjazną atmosferę w zespole z doświadczeniem i pasją

  • Dyżur internisty w siedzibie firmy

  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczeń na życie

  • Bilet na komunikację miejską w I i II strefie

  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych

Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami,Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.