Naszym Klientem jest duża sieć handlowa, zajmująca się sprzedażą artykułów dla dzieci w Polsce i za granicą.
- Optymalizacja oraz wytyczanie kierunku rozwoju kategorii, tworzenie oferty handlowej, dostosowanej do potrzeb i preferencji klientów
- Zarządzanie polityką cenową i promocyjną, produktami i dostawcami w ramach przydzielonej kategorii produktów (sekcja non-fashion)
- Negocjacje handlowe z producentami/dostawcami
- Analiza konkurencji i trendów rynkowych
- Przygotowywanie analiz sprzedaży i zakupów
- Zarządzanie i rozwijanie swojego zespołu
- Współpraca z Działem Operacyjnym w zakresie odpowiedniej ekspozycji towaru
- Współpraca z Działem Łańcucha Dostaw w zakresie dostaw i kontroli stanów zapasów magazynowych
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Minimum 5-letnie doświadczenie w strukturach działu zakupów (doświadczenie w branży retail)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Wykształcenie wyższe
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego
- Średniozaawansowana znajomość programu MS Excel
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne
- Skuteczność w realizacji zamierzonych celów
- Umowa o pracę ( 3 miesiące, następnie na czas nieokreślony)
- Hybrydowy czas pracy (4/1)
- Premia miesięczna, kwartalna i roczna
- Pakiet benefitów: Opieka Medyczna, Karta Multisport, Ubezpieczenie
- Karta rabatowa do całej sieci
- Prężnie działająca na polskim rynku sieć handlowa
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy