Dla naszego Klienta - skandynawskiej firmy z branży meblowej segmentu premium, poszukujemy osoby na stanowisko Head of Customer Office. Jeśli posiadasz doświadczenie w branży meblarskiej, znasz najnowsze trendy rynkowe i pracowałeś / pracowałaś na podobnym stanowisku - zapraszamy do aplikowania!
- Zarządzanie zespołem Customer Office, motywowanie oraz wspieranie pracowników w codziennych zadaniach;
- Szkolenie i rozwój kompetencji pracowników, dbanie o efektywność zespołu;
- Ujednolicanie i optymalizacja procesów wewnętrznych na około 20 rynkach międzynarodowych, w tym wdrażanie standardów operacyjnych;
- Analiza efektywności kosztowej oraz identyfikowanie obszarów do poprawy w zakresie operacji i procesów;
- Ścisła współpraca z CEO firmy, działem sprzedaży oraz innymi kluczowymi działami w organizacji w zakresie raportowania oraz analiz P&L;
- Odpowiedzialność za wdrażanie i monitorowanie działań zmierzających do skalowania organizacji oraz usprawniania procesów operacyjnych;
- Zarządzanie projektem rozwoju i optymalizacji procesów w firmie.
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży meblarskiej, w tym znajomość aktualnych trendów rynkowych;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, np. Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Eksportu, Dyrektor Operacyjny lub inne stanowisko kierownicze w obszarze sprzedaży lub operacji;
- Doświadczenie w zarządzanie zespołem;
- Praca na P&L oraz umiejętność analitycznego myślenia;
- Doświadczenie w scalingu organizacji oraz budowaniu procesów od podstaw;
- Doskonała organizacja pracy oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
- Skuteczność i terminowość w osiąganiu wyznaczonych celów;
- Umiejętność efektywnej pracy zespołowej oraz współpracy z innymi działami;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2/C1) - warunek konieczny.
- skandynawską kulturę organizacyjną;
- pracę dla firmy oferującej najwyższej jakości produkty w segmencie premium;
- stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienia na długofalową współpracę;
- możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
- możliwość udziału w strategicznych projektach z punktu widzenia rozwoju organizacji;
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bonus uzależniony od osiąganych wyników.