Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży opakowaniowej.
- Zarządzanie procesem reklamacji oraz wdrażanie działań korygujących;
- Czynny udział w audytach klienckich i certyfikujących;
- Inicjowanie działań optymalizacyjnych procesów produkcyjnych pod kątem jakościowym;
- Bezpośredni kontakt z klientem;
- Szkolenie personelu w ramach zagadnień związanych z szeroko rozumiana jakością oraz z zakresu GHP, GMP, HACCP;
- Opracowanie i zapewnienie integralności dokumentacji systemu zarządzania jakością;
- Kontrola dostawców, walidacja systemów, procesów, a także udział w rozwoju nowych produktów.
- Wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie na pokrewnym stanowisku;
- Znajomość systemów jakości oraz kwalifikacje audytora wewnętrznego;
- Doświadczenia w prowadzeniu audytów wewnętrznych oraz szkoleń;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów.
- Prywatna opieka medyczna;
- Dofinansowanie zajęć sportowych;
- Dofinansowanie nauki języków obcych;
- Dofinansowanie szkoleń i kursów;
- Karty przedpłacone;
- Dofinansowanie biletów do kina/teatru.