Nasz klient to znaczący podmiot w branży pojemników transportowych i magazynowych z tworzyw sztucznych.
- Obsługa klientów z branży intralogistycznej i magazynowej
- Efektywne prowadzenie spotkań sprzedażowych z klientami, ukierunkowane na finalizację transakcji
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów - około 70% czasu w pierwszym okresie zatrudnienia
- Zbieranie informacji zwrotnych od klientów na temat produktów i procesów
- Ścisła współpraca z centralą firmy w Niemczech, raportowanie i wdrażanie się w nowe obowiązki
- Doświadczenie w obsłudze klientów z branży intralogistycznej lub magazynowej
- Znajomość rynku intralogistyki i magazynów w Polsce, w tym kluczowych graczy i trendów
- Orientacja na osiąganie celów sprzedażowych i pozyskiwanie nowych klientów
- Biegła znajomość języka angielskiego - komunikacja z centralą firmy w Niemczech
- Gotowość do częstych podróży służbowych (2-3 dni w tygodniu
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub współpraca B2B
- Elastyczny i atrakcyjny system wynagrodzeń z premią kwartalną
- Samochód służbowy (Skoda Octavia), laptop, telefon oraz inne niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju specjalistycznego i udziału we współpracy z nowo tworzonymi europejskimi strukturami sprzedaży
- Dofinansowanie świadczeń pozapłacowych, przyjazna atmosfera pracy oraz wsparcie doświadczonego zespołu