Naszym klientem jest firma z branży nieruchomości
- Aktualizacja i kontrola budżetu spółki zarządzającej oraz Holdingu przygotowanie danych dla CFO do prezentacji dla Zarządu
- Prowadzenie Cash flow dla spółki zarządzającej i holdingu
- Przygotowanie miesięcznych raportów do Grupy takich jak: cash balans, commericial reports, przygotowywanie pakietu kwartalnego raportowania do Grupy
- Badanie, analiza odchyleń od budżetu
- Analiza sprawozdań finansowych (polska ustawa oraz MSSF), Przygotowywanie prezentacji ze sprawozdania skonsolidowanego dla zarządu; Współpraca z księgowością w przygotowaniu i analizie skonsolidowanych sprawozdań finansowych
- Koordynacja podpisania wszelkich uchwał dotyczących Grupy
- Capital Call do Grupy we współpracy z CFO
- Prowadzenie zostawienia Management fees dla Grupy, kontrola umów, i weryfikacja wyliczenia faktur
- Kontrola i zatwierdzanie wydatków
- Przygotowanie budżetu Grupy, Cash Flow Grupy PL,
- Wyliczenie odsetek, koordynacja podpisania umów w Grupie
- Raportowanie bezpośrednio do Finance Managera.
- Podstawowe oczekiwania od kandydata to zaangażowanie, inicjatywa, samodzielność w prowadzeniu powierzonych zadań. Duża umiejętność analizowania faktów i ich łączenia, prezentacja w liczbach. Logiczne myślenie. Umiejętność określania priorytetów. Elastyczność w działaniu i szybkość reakcji na zmiany.
- Doświadczenie w branży nieruchomości - must have
- Język angielski min B2 - C1 - must have
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale kontrolingu, ok 5-8 lat doświadczenia.
- Mile widziane doświadczenie we współpracy z bankami
- umowa o prace
- pakiet benefitów
- praca w międzynarodowym środowisku
- praca stacjonarna