Naszym klientem jest firma należąca do międzynarodowej grupy kapitałowej z branży produkcyjno-usługowej, oferującej obsługę end-to-end - od tworzenia designu i developmentu, przez produkcyjne, aż po montaż i serwis.
Firma współpracuje ze znanymi markami o międzynarodowym zasięgu (m.in. sieci sklepów retail, dystrybutorzy produktów FMCG).
Naszego klienta wyróżnia: orientacja na realizację celów, wysoka jakość produktów i innowacyjne podejście do zadań.
- Bezpośrednie raportowanie do Chief Financial Officer
- Opracowywanie planów obniżenia kosztów / poprawy wydajności produkcji wraz z kierownikami innych działów
- Udział w procesach cyklicznych zamknięć, budżetowania, prognozowania
- Analizy: kosztów, rentowności wytwarzania, efektywności produkcji, asortymentu nierotującego
- Monitorowanie produkcji w toku, odchyleń w zakresie kosztów i marż
- Kontrola poziomu wartości zapasu oraz alokacji niewykorzystanego zapasu
- Kalkulacja rentowności nowych inwestycji i analiza odchyleń realizacja vs. założenia
- Wdrażanie mechanizmów kontroli i ich monitorowanie, tworzenie narzędzi i procesów oraz rozwój istniejących systemów raportowania, udział w projektach optymalizujących produkcję
- Współpraca z audytem zewnętrznym
- Minimum 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
- Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości ekonomii, finansów lub pokrewne
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Zaawansowania znajomość MS Excel, doświadczenie w pracy z bazami danych
- Umiejętność współpracy w zespole, kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
- Kompetencje zarządzania priorytetami w swojej pracy
- Praca w międzynarodowej firmie o statusie lidera w swojej branży
- Ciekawe projekty oparte na najnowszych technologiach
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szeroki pakiet benefitów, w tym dofinansowanie do szkoleń, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy
- Praca w systemie hybrydowym
- Stabilny i zgrany zespół