Oferty
Office Manager
Nowa
Praca biurowa

Office Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Michael Page

Michael Page

Michael Page jest globalnym liderem w obszarze doradztwa personalnego i rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz średniej i wyższej kadry zarządzającej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Zarządzanie obiektem handlowym

Mile widziane

zarządzanie nieruchomościami

Opis stanowiska

About Our Client

Dla naszego Klienta - polskiej firmy deweloperskiej - poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Office Managera. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie obiektem handlowym.


Job Description

  • Zapewnienie wysokiego standardu utrzymania nieruchomości
  • Nadzór nad zespołem zarządzającym nieruchomością
  • Prowadzenie negocjacji z dostawcami usług oraz firmami zewnętrznymi.
  • Wdrażanie strategii mających na celu optymalizację kosztów operacyjnych.
  • Kreowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku obiektu
  • Współpraca z działem marketingu w celu promocji obiektu.
  • Planowanie, organizacja i koordynacja wydarzeń i promocji
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z najemcami
  • Zapewnienie przestrzegania regulaminów i standardów bezpieczeństwa
  • Zarządzanie dokumentacją i prowadzenie administracji biurowej


The Successful Applicant

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Zarządzanie Nieruchomościami, Ekonomia, Zarządzanie lub pokrewne
  • Doświadczenie w negocjowaniu i zarządzaniu umowami z dostawcami usług i najemcami
  • Doświadczenie w optymalizacji kosztów operacyjnych i zarządzaniu budżetem obiektu
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolność do budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z najemcami, dostawcami i zespołem pracowników
  • Doświadczenie w organizacji i nadzorze nad eventami okolicznościowymi, promocyjnymi i marketingowymi
  • Biegła znajomość przepisów prawnych dotyczących zarządzania nieruchomościami komercyjnymi, w tym przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Biegła znajomość oprogramowania biurowego (MS Office) oraz systemów zarządzania nieruchomościami
  • Wysoka motywacja, proaktywność i zaangażowanie w osiąganie celów


What's on Offer

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o kontrakt B2B
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Polski Deweloper oraz zarządca nieruchomości komercyjnych
  • Zarządzanie obiektem handlowym


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Młodszy specjalista ds. zakupów materiałów elektrycznych

Nowa
4 700 - 5 200 PLN
Grupa590 sp. z o.o.
Rzeszów
branża budowlana
elektryka
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista ds. Wsparcia Koordynacji Montaży (język niemiecki)

Nowa
6 000 - 8 100 PLN
Heatly
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office Word
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Specjalista/Specjalistka ds. BHP

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Warszawa
BHP
Nowa

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Nowa
7 000 - 10 000 PLN
B2Bnetwork
Warszawa
komunikacja
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. weryfikacji kierowców w Warszawie

Nowa
5 200 - 6 000 PLN
4Drivers&Delivery
Warszawa
administracja
account manager
Microsoft Office
Nowa