Aryzta - Szwajcarska firma - międzynarodowy biznes spożywczy, wiodący w branży mrożonych produktów piekarniczych B2B w Europie i APAC. Kanały dystrybucji firmy obejmują sklepy spożywcze, sklepy typu convenience, restauracje szybkiej obsługi, piekarnie i usługi gastronomiczne. Notowana na szwajcarskiej giełdzie, zatrudnia obecnie około 9 200 osób, z przychodami wynoszącymi 1,76 miliarda EUR w 2022 roku.
Aryzta EBSC, dla którego odbywa się zatrudnienie to rozwijające się Europejskie Centrum Usług Biznesowych firmy we Wrocławiu, które odgrywa kluczową rolę w ogólnej strategii firmy dotyczącej rentownego wzrostu, wspierając biznes poprzez podejmowanie decyzji oraz zarządzanie efektywnymi i wydajnymi procesami i kontrolami.
- Wykonywanie operacyjnych działań dla przypisanych jednostek biznesowych/krajów w obszarze RTR, w szczególności: zamknięcie miesiąca (MEC), zarządzanie środkami trwałymi, rozliczenia międzyfirmowe, analiza przeglądu kont, raportowanie, wsparcie dla audytu wewnętrznego i zewnętrznego.
- Współpraca z centralą w zakresie dostarczania niezbędnych analiz w obszarze RTR dla procesów decyzyjnych.
- Zarządzanie działaniami projektowymi dla nowo utworzonego centrum, w tym transfer wiedzy, przejście procesów finansowych i opracowanie standardowych procedur operacyjnych (SOPs).
- Zarządzanie efektywnymi relacjami biznesowymi z interesariuszami, dostawcami, partnerami i współpracownikami.
- Zaangażowanie w standaryzację i optymalizację nowych rozwiązań dla procesów RTR, w tym ulepszenia i automatyzacje w całym regionie EMEA oraz wsparcie w projektach grupowych.
- Minimum 8 lat doświadczenia w księgowości i/lub finansach pod kątem roli senior, min. 4 lata doświadczenia pod kątem roli mid/regular (również akceptujemy aplikacje.
- Doświadczenie w wykonywaniu procesów Księgi Głównej/RTR.
- Płynny niemiecki (min. B2) oraz angielski (min. B1+/B2)
- Zaawansowana znajomość systemów ERP (SAP i MS Office), doświadczenie w S/4 HANA będzie kluczowym atutem.
- Skoncentrowanie na usprawnieniach i doświadczenie we wprowadzaniu automatyzacji w procesach księgowych.
- Poprzednie doświadczenie w tranzycji procesów lub w rozwoju nowego Globalnego Centrum może być bardzo pomocne.
- Zaawansowane wykształcenie z zakresu finansów lub kwalifikacje księgowe (np. ACCA, CPA, biegły rewident) będą dodatkowym plusem.
- Zaangażowanie w pracę zespołową i wspólne rozwiązywanie problemów.
- Opieka medyczna
- Karta lunchowa
- Karta Multisport
- Tryb hybrydowy pracy