Marketing Automation Specialist
Nowa
Marketing

Marketing Automation Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Google Sheets

CRM

Microsoft Office Excel

marketing automation

Opis stanowiska

Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!

Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.


Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.


Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?

Jeśli jesteś osobą:

  • ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,

  • której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,

  • która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,


Zapraszamy do zespołu!


Szukamy CRM / Marketing Automation Specialist!

Będziesz mieć realny wpływ na rozwój MP, poprzez wzrost zaangażowania użytkowników na każdym etapie ich ścieżki zakupowej.


Za co będziesz odpowiadać?

  • Kompleksowe zarządzanie kampaniami komunikacyjnymi:

  • planowanie harmonogramu, 

  • segmentacja bazy klientów, 

  • optymalizacja i wysyłka komunikatów,

  • synchronizacja działań w różnych kanałach (e-mail, push, SMS, paid media).

  • Projektowanie i testowanie automatycznych ścieżek komunikacyjnych (flow) – w tym systematyczne prowadzenie testów A/B i analiza ich wyników.

  • Analiza danych i raportowanie wyników kampanii – wyciąganie wniosków oraz proponowanie zmian zwiększających skuteczność działań.

  • Projektowanie rozwiązań w systemie wewnętrznym – umożliwiających przypisanie odpowiednich kampanii do konkretnych klientów zgodnie z ich zachowaniem i statusem.

  • Rozwój i optymalizacja narzędzia B2C CRM (Klaviyo) – m.in. poprzez dodawanie nowych zdarzeń, integracje oraz rozszerzanie zakresu danych (propertiesów) wykorzystywanych w komunikacji.

  • Współpraca z zespołem Brand i Creative – w zakresie przygotowania treści i materiałów wykorzystywanych w kampaniach.

  • Ścisła współpraca z interesariuszami wewnętrznymi – m.in. działem sprzedaży, product, data i customer success, by zrozumieć ich potrzeby i zapewnić spójność komunikacji.


Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z platformami Marketing Automation.

  • Wiedza ogólna koncepcji Marketing Automation – zrozumienie idei lejków marketingowych, scoringu leadów, segmentacji i personalizacji komunikacji.

  • Doświadczenie w projektowaniu i optymalizacji procesów automatycznej sprzedaży – umiejętność mapowania ścieżki klienta i tworzenia scenariuszy automatyzacji wspierających sprzedaż i retencję.

  • Doświadczenie w projektowaniu zautomatyzowanej komunikacji wielokanałowej (e-mail, push, SMS, retargeting) – z naciskiem na zwiększanie przychodów w całym cyklu podróży klienta (customer journey).

  • Praktyczna znajomość narzędzi e-mailingowych - takich jak ExpertSender, Exponea, Klaviyo, User.com, Synerise, SalesManago, Iterable.

  • Swobodne posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi (np. Excel, Google Sheets) – analiza danych, tabele przestawne, funkcje.

  • Umiejętność analizy dużych zbiorów danych oraz wyciągania wniosków biznesowych – praca z danymi klientów, ich aktywnością i zachowaniami.


Docenimy również:

  • Znajomość SQL będzie dodatkowym atutem – możliwość samodzielnego pobierania danych z baz.

  • Znajomość systemów wizualizacji danych (PowerBI, Tableau itp.) 

  • Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi reklamowych i analitycznych:

  • Google Ads

  • Meta Ads (Facebook/Instagram)

  • Google Analytics 4


Co oferujemy?

Pracę w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą:

  • Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć. 

  • W energodajnej atmosferze.

  • Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.

  • Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).

  • W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości i prawdziwego rozwoju.

  • Z Zespołem:

  • któremu się chce,

  • który ma wspólny cel,

  • który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.


Warunki współpracy:

  • Umowa B2B, UZ

  • 26 dni płatnych nieobecności w roku

  • Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med

  • Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport

  • Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦


Dołącz do nas w kilku prostych krokach:

Proces rekrutacyjny:

Etap 1: 20 - minutowa rozmowa telefoniczna/online z naszą HoP&C.

Etap 2: Zadanie rekrutacyjne do zrealizowania w domu.

Etap 3: Spotkanie z Marcinem, naszym CGO

Etap 4: Reference Check

Etap 5: Oferta!

 

Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!

Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.

Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].