Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!
Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.
Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.
Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?
Jeśli jesteś osobą:
- ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
- której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
- która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,
Zapraszamy do zespołu!
Szukamy CRM / Marketing Automation Specialist!
Będziesz mieć realny wpływ na rozwój MP, poprzez wzrost zaangażowania użytkowników na każdym etapie ich ścieżki zakupowej.
Za co będziesz odpowiadać?
- Kompleksowe zarządzanie kampaniami komunikacyjnymi:
- planowanie harmonogramu,
- segmentacja bazy klientów,
- optymalizacja i wysyłka komunikatów,
- synchronizacja działań w różnych kanałach (e-mail, push, SMS, paid media).
- Projektowanie i testowanie automatycznych ścieżek komunikacyjnych (flow) – w tym systematyczne prowadzenie testów A/B i analiza ich wyników.
- Analiza danych i raportowanie wyników kampanii – wyciąganie wniosków oraz proponowanie zmian zwiększających skuteczność działań.
- Projektowanie rozwiązań w systemie wewnętrznym – umożliwiających przypisanie odpowiednich kampanii do konkretnych klientów zgodnie z ich zachowaniem i statusem.
- Rozwój i optymalizacja narzędzia B2C CRM (Klaviyo) – m.in. poprzez dodawanie nowych zdarzeń, integracje oraz rozszerzanie zakresu danych (propertiesów) wykorzystywanych w komunikacji.
- Współpraca z zespołem Brand i Creative – w zakresie przygotowania treści i materiałów wykorzystywanych w kampaniach.
- Ścisła współpraca z interesariuszami wewnętrznymi – m.in. działem sprzedaży, product, data i customer success, by zrozumieć ich potrzeby i zapewnić spójność komunikacji.
Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z platformami Marketing Automation.
- Wiedza ogólna koncepcji Marketing Automation – zrozumienie idei lejków marketingowych, scoringu leadów, segmentacji i personalizacji komunikacji.
- Doświadczenie w projektowaniu i optymalizacji procesów automatycznej sprzedaży – umiejętność mapowania ścieżki klienta i tworzenia scenariuszy automatyzacji wspierających sprzedaż i retencję.
- Doświadczenie w projektowaniu zautomatyzowanej komunikacji wielokanałowej (e-mail, push, SMS, retargeting) – z naciskiem na zwiększanie przychodów w całym cyklu podróży klienta (customer journey).
- Praktyczna znajomość narzędzi e-mailingowych - takich jak ExpertSender, Exponea, Klaviyo, User.com, Synerise, SalesManago, Iterable.
- Swobodne posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi (np. Excel, Google Sheets) – analiza danych, tabele przestawne, funkcje.
- Umiejętność analizy dużych zbiorów danych oraz wyciągania wniosków biznesowych – praca z danymi klientów, ich aktywnością i zachowaniami.
Docenimy również:
- Znajomość SQL będzie dodatkowym atutem – możliwość samodzielnego pobierania danych z baz.
- Znajomość systemów wizualizacji danych (PowerBI, Tableau itp.)
- Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi reklamowych i analitycznych:
- Google Ads
- Meta Ads (Facebook/Instagram)
- Google Analytics 4
Co oferujemy?
Pracę w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą:
- Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć.
- W energodajnej atmosferze.
- Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
- Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
- W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości i prawdziwego rozwoju.
- Z Zespołem:
- któremu się chce,
- który ma wspólny cel,
- który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.
Warunki współpracy:
- Umowa B2B, UZ
- 26 dni płatnych nieobecności w roku
- Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med
- Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport
- Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦
Proces rekrutacyjny:
Etap 1: 20 - minutowa rozmowa telefoniczna/online z naszą HoP&C.
Etap 2: Zadanie rekrutacyjne do zrealizowania w domu.
Etap 3: Spotkanie z Marcinem, naszym CGO
Etap 4: Reference Check
Etap 5: Oferta!
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.
Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].