Customer Care Specialist
Henryka Sienkiewicza 4, Warszawa
Mięsna Paczka
Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!
Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.
Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać,
robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.
Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?
Jeśli jesteś osobą:
ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,
Zapraszamy do zespołu!
Szukamy Specjalisty ds. Opieki Klienta! 🚀
Szukamy osoby, która kompleksowo, rzetelnie i z najwyższą troską zaopiekują się naszymi Klientami.
Za co będziesz odpowiadać?
Telefoniczną oraz e-mailowa obsługę Klientów Mięsnej Paczki.
Wsparcie Klientów w codziennych sprawach dot. ich zamówień.
Dbanie o najlepsze doświadczenia zakupowe naszych Klientów!
Twoja codzienna praca to:
Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów.
Edukowanie Klientów, przeprowadzanie ich przez proces zakupowy, doradzanie i pomaganie w wyborze elementów zamówienia, odpowiadanie na ich pytania, zbieranie opinii, wspieranie w finalizacji zamówień.
Rozwiązywanie bieżących problemów dot. zamówień.
Rozpatrywanie reklamacji.
Monitorowanie statusów zamówień, proaktywne reagowanie w przypadku pojawienia się problemów operacyjnych z zamówieniami.
Działania mające na celu lojalizację Klientów.
Analityka danych, przygotowywanie zestawień oraz raportów.
Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?
min. roczne doświadczenie zawodowe w telefonicznej oraz e-mailowej obsłudze Klienta.
Naturalny dryg i tzw. “smykałka” do zdalnej Obsługi Klienta.
Dobra znajomość Google Sheets i/ lub MS Excel.
Sprawność w zarządzaniu wieloma zadaniami jednocześnie oraz współpracy z wieloma interesariuszami na raz.
Swoboda wypowiadania się oraz elokwencja.
“Lekkie pióro” – fantastycznie, jeśli z łatwością przychodzi Ci pisanie przyjemnych w odbiorze, ale informacyjnych i kompleksowych treści.
Silna chęć rozwoju w obszarze Obsługi Klienta.
Docenimy również:
Umiejętność szybkiego rozpoznawania potrzeb tzw. “Pain Points” Klienta.
Znajomość platformy Zendesk (lub inną platformę dedykowaną Obsłudze Klienta).
Co oferujemy?
Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.
Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć.
W energodajnej atmosferze.
Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
Z Zespołem:
któremu się chce,
który ma wspólny cel,
który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.
Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎
Warunki współpracy:
Umowę UoP, UZ, B2B.
26 dni płatnych nieobecności w roku.
Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.
Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.
Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.
Pracę w biurze zlokalizowanym w samym centrum miasta, przy ul. Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska.
Pracę w trybie stacjonarnym.
Dołącz do nas w kilku prostych krokach:
Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.
Proces rekrutacyjny:
Etap 1: 20-minutowa rozmowa online z naszym Recruitment & EB Partner
Etap 2: Zadanie do wykonania w domu
Etap 3: Spotkanie z Head of People & Culture i Koordynator Opieki Klienta
Etap 4: 15 minutowa rozmowa z CGO
Etap 5: Reference check
Etap 6: Oferta!
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.
Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].