Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!
Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.
Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.
Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?
Jeśli jesteś osobą:
- ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
- której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
- która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,
Zapraszamy do zespołu!
Będziesz odpowiedzialny/a za prowadzenie inicjatyw mających na celu rozwój produktów i usług firmy, wzrost przychodów oraz pozyskiwanie nowych klientów.
- Prowadzenie i nadzór nad projektami rozwojowymi, mającymi na celu wzrost bazy klientów i optymalizację ścieżki konwersji.
- Bliska współpraca z zespołami marketingu, sprzedaży, IT oraz produktowymi w celu ustalania priorytetów i harmonogramów działań.
- Analiza wyników kampanii marketingowych i optymalizacja strategii na podstawie wniosków z danych.
- Monitorowanie trendów rynkowych i identyfikacja nowych szans na rozwój biznesu.
- Przygotowywanie i prezentacja raportów dla kadry zarządzającej, ukierunkowanych na wyniki i wskaźniki KPI.
- Zarządzanie budżetem i zasobami projektowymi, optymalizacja kosztów i maksymalizacja ROI.
- Wdrażanie i utrzymanie narzędzi wspierających rozwój (np. CRM, marketing automation).
Rola wymaga dużego zrozumienia procesu sprzedażowego, analizy danych oraz zarządzania projektami, a także umiejętności szybkiego działania i rozwiązywania problemów.
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Project Managera, najlepiej w obszarze wzrostu lub rozwoju biznesu.
- Doświadczenia w pracy z danymi i ich analizie (znajomość Google Analytics, narzędzi do monitoringu danych marketingowych).
- Znajomości procesów marketingowych i sprzedażowych, w tym narzędzi CRM, marketing automation, narzędzi analitycznych.
- Umiejętności analitycznego myślenia i nastawienie na realizację celów.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Docenimy również:
- Znajomość metodyk zarządzania projektami (np. Agile, Scrum).
- Doświadczenie w firmach szybko rozwijających się.
- Znajomość SQL, narzędzi BI.
Pracę w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.
- Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć.
- W energodajnej atmosferze.
- Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
- Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
- W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
- Z Zespołem:
- któremu się chce,
- który ma wspólny cel,
- który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.
Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎
Warunki współpracy:
- Umowę B2B.
- 26 dni płatnych nieobecności w roku.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.
- Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.
- Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.
-
Pracę w przytulnym biurze zlokalizowanym w samym centrum miasta, przy ul. Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska.
Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.
Proces rekrutacyjny:
Etap 1: 30-minutowa rozmowa online z naszą HRBP
Etap 2: Zadanie rekrutacyjne do samodzielnego “rozgryzienia” w domu.
Etap 3: Spotkanie z Marcinem, naszym CGO.
Etap 4: Reference Check
Etap 5: Oferta!
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.
Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].