Head of Brand & Marketing

Head of Brand & Marketing

Marketing

Henryka Sienkiewicza 4, Warszawa

Mięsna Paczka

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

DTC
social medi
b2c
Google Analytics
influencer marketing

Opis stanowiska

Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym! Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.

Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.


Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?

Jeśli jesteś osobą:

  • ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,

  • której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,

  • która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,


Zapraszamy do zespołu!

Szukamy Head of Brand & Marketing.


To wyjątkowa okazja, szukamy osoby, która otrzyma odpowiedzialność za jeden ze strategicznych obszarów MP.


Za co będziesz odpowiadać?

Strategia marki i komunikacji:

  • Współtworzenie strategii komunikacji z CMO

  • Odpowiedzialność za look&feel brandu .

  • Odpowiedzialność za Customer Exp. Journey.

  • Planowanie i doprecyzowywanie działań marketingowych w oparciu o kalendarz, insighty konsumenckie oraz dane historyczne.

  • Tworzenie miesięcznych planów strategiczno-komunikacyjnych dla działów Komunikacji, Kreacji i Growth.

Budżet marketingowy:

  • Zarządzanie budżetem marketingowym oraz kontrola realizacji planów budżetowych. 

Analiza rynku i konkurencji:

  • Przeprowadzanie analiz konkurencji i identyfikacja trendów rynkowych.

  • Badanie zachowań i potrzeb konsumentów oraz wyciąganie wniosków z wcześniejszych działań marketingowych.

Monitorowanie efektywności działań:

  • Odpowiedzialność za realizowanie KPI Marketingowych.

  • Wdrażanie metod pomiaru skuteczności kampanii.

  • Analiza wyników działań marketingowych i wdrażanie wniosków.

Zarządzanie zespołem

  • Koordynacja działań zespołów: Marketing i Creative.

Reakcje kryzysowe i komunikacja ad hoc:

  • Przygotowanie i wdrażanie reakcji komunikacyjnych marki w sytuacjach kryzysowych i ad hoc.

Koordynacja działań:

  • Współpraca z działami sprzedaży, opieki klienta, produkcji i finansów w celu zapewnienia spójności działań marketingowych z ogólną strategią firmy.


Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?

Doświadczenie:

  • W tworzeniu strategii komunikacyjnych, odpowiadania za look&feel brandu.

  • W opracowywaniu strategii marketingowych marek z kategorii Food.

  • Strategiczne doświadczenie w obszarze marketingu B2C - preferencyjnie dla marek DTC.

  • Planowaniu i wdrażaniu długoterminowych działań marketingowych.

  • W monitorowaniu i analizowaniu skuteczności kampanii mediowych 360 (Digital, TV, OOH, etc).

Umiejętność:

  • Wyciągania wniosków z danych (np. wyniki kampanii mediowych, influencerskich, NPS, sentyment publikacji etc).

  • Przeprowadzania badań konsumenckich oraz analizy potrzeb klientów w celu dostosowania oferty - praca z badaczami jak jest możliwość, partyzantka - jak potrzeba.

  • Zarządzania budżetem marketingowym i monitorowania jego efektywności.

  • Zarządzania zespołem.

  • Oceny i sparingu koncepcji kreatywnych z Działem Kreacji.

  • Efektywnej współpracy między różnymi działami komunikacji, kreacji, sprzedaży, produkcji, opieki klienta i rozwoju produktu.

  • Szybkiego dostosowywania się do zmieniających się wytycznych czy okoliczności.

Znajomość:

  • Metod analizy rynku i konkurencji, monitorowanie trendów branżowych.

  • Kanałów komunikacji, a także trendów komunikacyjnych i narzędzi, modeli rozliczeń w marketingu.

  • Narzędzi analitycznych (Google Analytics, narzędzia do analizy mediów społecznościowych, influencer marketingu etc).

  • j. angielskiego na poziomie minimum B2.

Docenimy również:

  • Doświadczenie pracy w startupie.


Co oferujemy?

Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.

  • Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć. 

  • W energodajnej atmosferze.

  • Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.

  • Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).

  • W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.

    Z Zespołem:

    • któremu się chce,

    • który ma wspólny cel,

    • który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.

Jeśli męczą Cię, powolne procesy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎


Warunki współpracy:

  • Umowę B2B.

  • 26 dni płatnych nieobecności w roku.

  • Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.

  • Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.

  • Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.

  • Pracę w biurze zlokalizowanym w samym centrum miasta, przy ul. Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska.

  • Pracę w trybie stacjonarnym.


Dołącz do nas w 6. prostych krokach

Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.


Proces rekrutacyjny:

Etap 1: 30-minutowa rozmowa online z naszym Recruitment & EB Partner.

Etap 2: Zadanie rekrutacyjne do rozgryzienia w domu.

Etap 3: Spotkanie z Patrycją, naszą CMO.

Etap 4: Spotkanie z Damianem, naszym CEO oraz Pauliną, naszą Head of People & Culture.

Etap 5: Reference Check

Etap 6: Oferta!

 

Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!

Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.

Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].


Oferta dodana: 01.09.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca