Head of Brand & Marketing
Henryka Sienkiewicza 4, Warszawa
Mięsna Paczka
Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym! Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.
Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.
Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?
Jeśli jesteś osobą:
ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,
Zapraszamy do zespołu!
Szukamy Head of Brand & Marketing.
To wyjątkowa okazja, szukamy osoby, która otrzyma odpowiedzialność za jeden ze strategicznych obszarów MP.
Za co będziesz odpowiadać?
Strategia marki i komunikacji:
Współtworzenie strategii komunikacji z CMO
Odpowiedzialność za look&feel brandu .
Odpowiedzialność za Customer Exp. Journey.
Planowanie i doprecyzowywanie działań marketingowych w oparciu o kalendarz, insighty konsumenckie oraz dane historyczne.
Tworzenie miesięcznych planów strategiczno-komunikacyjnych dla działów Komunikacji, Kreacji i Growth.
Budżet marketingowy:
Zarządzanie budżetem marketingowym oraz kontrola realizacji planów budżetowych.
Analiza rynku i konkurencji:
Przeprowadzanie analiz konkurencji i identyfikacja trendów rynkowych.
Badanie zachowań i potrzeb konsumentów oraz wyciąganie wniosków z wcześniejszych działań marketingowych.
Monitorowanie efektywności działań:
Odpowiedzialność za realizowanie KPI Marketingowych.
Wdrażanie metod pomiaru skuteczności kampanii.
Analiza wyników działań marketingowych i wdrażanie wniosków.
Zarządzanie zespołem
Koordynacja działań zespołów: Marketing i Creative.
Reakcje kryzysowe i komunikacja ad hoc:
Przygotowanie i wdrażanie reakcji komunikacyjnych marki w sytuacjach kryzysowych i ad hoc.
Koordynacja działań:
Współpraca z działami sprzedaży, opieki klienta, produkcji i finansów w celu zapewnienia spójności działań marketingowych z ogólną strategią firmy.
Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?
Doświadczenie:
W tworzeniu strategii komunikacyjnych, odpowiadania za look&feel brandu.
W opracowywaniu strategii marketingowych marek z kategorii Food.
Strategiczne doświadczenie w obszarze marketingu B2C - preferencyjnie dla marek DTC.
Planowaniu i wdrażaniu długoterminowych działań marketingowych.
W monitorowaniu i analizowaniu skuteczności kampanii mediowych 360 (Digital, TV, OOH, etc).
Umiejętność:
Wyciągania wniosków z danych (np. wyniki kampanii mediowych, influencerskich, NPS, sentyment publikacji etc).
Przeprowadzania badań konsumenckich oraz analizy potrzeb klientów w celu dostosowania oferty - praca z badaczami jak jest możliwość, partyzantka - jak potrzeba.
Zarządzania budżetem marketingowym i monitorowania jego efektywności.
Zarządzania zespołem.
Oceny i sparingu koncepcji kreatywnych z Działem Kreacji.
Efektywnej współpracy między różnymi działami komunikacji, kreacji, sprzedaży, produkcji, opieki klienta i rozwoju produktu.
Szybkiego dostosowywania się do zmieniających się wytycznych czy okoliczności.
Znajomość:
Metod analizy rynku i konkurencji, monitorowanie trendów branżowych.
Kanałów komunikacji, a także trendów komunikacyjnych i narzędzi, modeli rozliczeń w marketingu.
Narzędzi analitycznych (Google Analytics, narzędzia do analizy mediów społecznościowych, influencer marketingu etc).
j. angielskiego na poziomie minimum B2.
Docenimy również:
Doświadczenie pracy w startupie.
Co oferujemy?
Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.
Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć.
W energodajnej atmosferze.
Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
Z Zespołem:
któremu się chce,
który ma wspólny cel,
który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.
Jeśli męczą Cię, powolne procesy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎
Warunki współpracy:
Umowę B2B.
26 dni płatnych nieobecności w roku.
Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.
Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.
Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.
Pracę w biurze zlokalizowanym w samym centrum miasta, przy ul. Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska.
Pracę w trybie stacjonarnym.
Dołącz do nas w 6. prostych krokach
Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.
Proces rekrutacyjny:
Etap 1: 30-minutowa rozmowa online z naszym Recruitment & EB Partner.
Etap 2: Zadanie rekrutacyjne do rozgryzienia w domu.
Etap 3: Spotkanie z Patrycją, naszą CMO.
Etap 4: Spotkanie z Damianem, naszym CEO oraz Pauliną, naszą Head of People & Culture.
Etap 5: Reference Check
Etap 6: Oferta!
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.
Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].